Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hardware & gadgets"

Lysavis søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 2.431
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. feb 11
Indlæg ialt: 527
Amino Plus

Skrevet 10-11-2011 kl. 17:02

Den tidligere tråd om lysaviser døde, og jeg mangler stadig en lysavis.
Personen som jeg skulle sende PM svarer desværre ikke.

Jeg vil hellere lægge mine penge i en amino-forretning end i en fremmed forretning.

Hvis der er folk herinde der kan/vil levere lysavis eller hvad sådan en fætter hedder når det skal være rigtigt, vil jeg gerne kontaktes.

Der er plads til en avis på 190cm i bredden, men jeg er ikke sikker på at jeg har råd til at købe en så stor.

M.v.h

Vil du ha´ kørekort i Aalbog - så kom og vær med.

www.loneginnerup.dk

Amino-karma 1.332
Fra 8000 Aarhus
Tilmeldt 31. mar 08
Indlæg ialt: 322

lassevesterskov
Skrevet 10-11-2011 kl. 17:17

Måske er dette ikke relevant (hvis jeg tager fejl), men en lysavis er en lystavler der står og køre tekst fra højre mod venstre ikke? 

Hvis det er rigtigt, så tag ud forbi METRO, de har dem i forskellige størrelser :-)

Amino-karma 2.431
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. feb 11
Indlæg ialt: 527
Amino Plus
Lone Ginnerup
Skrevet 10-11-2011 kl. 18:07

Jo det er relevant, og det er noget i den stil jeg efterspørger - - eller hvis en her kender en idé der er bedre.

De har dem i metro, men kun i meget små størrelser.

Vil du ha´ kørekort i Aalbog - så kom og vær med.

www.loneginnerup.dk

Amino-karma 1.742
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. jan 08
Indlæg ialt: 397
Amino Plus
B. Hvarregaard
Fra GreenWeb ApS
Skrevet 10-11-2011 kl. 18:36

Hej Lone,

Jeg laver digitale skilte, dvs. en skærm du kan sende indhold til (billeder, video, flash osv). Vi laver mange tilpassede løsninger, fx, tekst der løber hen over skærmen. Du har set dem i supermarkeder, lufthavne osv.

Vi kan godt lave sådan en lysavis til dig til en god amino pris, men hvis du kan "nøjes" med billeder har vi en meget enkel model, hvor du bruger din egen computer og din egen skærm. Du sætter så en USB nøgle i din computer og så viser den alle dine billeder/videoer i et fast tidsinterval. Jeg har et link til vores gratis prøveversion i min signatur, hvis du vil prøve den. (Kører kun Windows Vista og Windows 7 (.NET 4.0)).

Du kan evt. sende en privatbesked til mig gennem amino eller maile mig på brian@greenweb.dk, så kan vi finde ud af en løsning der passer til dine behov - eller bare en snak om lysaviser :-)

GREENWEB.DK Infosystemer og Touch
Digitale skilte til din virksomhed, brug din eksisterende computer og LCD skærm og omdan dem til et digitalt skiilt. Vis reklamer for dine produkter og opnå bedre salg. Kommuniker let og effektivt med dine kunder. Vi udvikler også touch applikationer til selvbetjening lad dine kunder betjene sig selv med en touch skærm. Besøg os på www.greenweb.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: