Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economics og OSCommerce?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogen Economics kunder som har erfaring med integration mellem nævnte og en OSCommerce webshops?

Er på udkig efter et nyt bogføringsprogram, som udvider et udvidet lagersystem, skal kunne integreres med flere af vores OSCommerce webshops. Altså ifht. ordreekspedition og lagerstyring.

Har kigget hos Economics selv, men synes ikke jeg kan se noget specifikt vedr. OSC Shops. Så hvis der er nogen som har erfaringer - evt. bud på andre systemer som vil være gode til integration med OSC - så er jeg lutter øre :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Lige nu er der ikke lavet en integration mellem OSCommerce og e-conomic, men det burde sagtens kunne lade sig gøre at få den udviklet.

Vi samarbejder nemlig med en række udviklere, som er super skarpe til alt det tekniske med kodning, programmering osv. På e-conomics website kan du se en liste over eksterne app-udviklere. De vil sikkert kunne hjælpe dig med at få udviklet en integration til din webshop.

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Smile

Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren - for der er faktisk en OSCommerce integration til e-conomic. Den var bare gemt under et andet navn.

Tag et kig på app-siden her, og se om det er den integration, du står og mangler.

Venlig hilsen,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse,

Tusind tak for svarene! Jeg må have min IT mand indover og se hvad der kan gøres!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)