Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg gjorde det og er sikker på at det er noget for dig..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Kære Amino'er
Det er snart langt tid siden jeg har skrevet et rigtigt indlæg herinde, men nu syntes jeg tiden er kommet til at levere dette. Håber det kan være til inspiration for mange. Dog vil jeg understrege at det på ingen måde er min hensigt at hovere og være skadefro over for nogen, især ikke dem har mistet deres job og de virksomheder der har det svært nu.

I 2009 fik jeg sparket efter 3 1/2 år da krise v. 1.0 ramte hårdt i det reklame/marketing bureau jeg var ansat i. Heldigvis havde jeg bevaret mit netværk og kontakt til de kunder jeg havde arbejdet med gennem mine år som freelance grafiker fra 2002 til min omtalte ansættelse. Derfor var det det jo nærliggende at satse på freelance/konsulent livet igen, selvom at jeg i starten og i min opsigelses periode søgte på livet løs. Men erfarede hurtigt at der ikke var nogen i web og reklamebranchen der gider ansætte en gammel rotte som mig.

Men netværket gav alligevel pote og inden jeg fik tilmeldt mig arbejdsløshedskøen dumpede der tilbud ind om freelance ansættelser og vikariater. Pludselig gik jeg fra usikkerhed til et liv som konsulent og freelance grafiker igen.  I dag arbejder jeg for et par store virksomheder og mindre kunder med udvikling af websider, instore tv, grafisk design og andet grafisk rådgivning. Er nu nået dertil at jeg har flere underleverandører som leverer programmering og grafisk arbejde til mig og min virksomhed TNT Factory. Så min succes skaber også muligheder for andre hvilket jeg syntes er fedt.

Men min egentlige grund til at lave dette indlæg er faktisk skabt af en klar tendens som jeg oplever der går i retning af at mine nuværende og ikke mindst nye kunder der fravælger reklamebureauer o.lign. og ikke vil fastholdes til bindende aftaler/budgetter med bureauer o.lign,

Derfor syntes jeg, hvis du er fyret og står uden job i dag, så overvej eventuelt et liv som konsulent. Virksomhederne har stadig et behov for forskellige kompetencer og ikke mindst dine. Jeg er sikker på at fremtiden, skabt af krisen byder konsulent/freelance som dig og mig velkommen. Så hvis du er moden på en fleksibel hverdag er jeg sikker på at der er masser af muligheder der venter. Selvfølgelig også når det gælder andre brancher end den grafiske, konsulenter er der brug for i alle brancher.

Så opsøg mulighederne og skab din fremtid.. det gjorde jeg…

Hvis du har spørgsmål til dette og overvejer en fremtid som konsulent, så send mig en PM eller skriv her i forum og jeg vil prøve at svare så hurtigt som muligt.

Mange hilsner:/Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super historie Thomas! Meget inspirerende og motiverende!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Takker for den hjerte gribende historien , det er da noget det er noget der siger man skal ikke være bange for udvikling man skal bare satse på et nyt liv en historien der motiverer en 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)