Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der åbnet for virksomhedsprofiler på Google+ -- hvordan ser jeres ud?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selvfølgelig også fået oprettet en virksomhedsprofil for kolin.dk på linket: https://plus.google.com/117102777997216637610 

Meeeen, den er selvfølgelig i sin spæde spæde fase af udviklingen... faktisk, så har jeg lige oprettet den ;o)

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også så småt landet på Google+ med VeniMedia. Så må vi jo se, hvad Google+ sider ender med over tid :-) Men det nye Facebook, bliver Google+ næppe.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud på Jeres Google+ side...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Pedersen:

JA jeg er lidt i tvivil Google må da have forudset det lille problem, jeg overvejer sku og gå i gang med den helt store keyword høst !!! jeg kan ikke finde noget der skulle tale imod at jeg gør det, men det virker bare så forkert :) 

Man kan i hvert fald sige, at Google er et af de skarpeste firmaer til at spotte spam... Så jeg tror, dit eksperiment vil kaste begrænset frugt af sig. Og måske -- hvem ved -- medføre en Google+-penalty for din normale profil og evt. andre aktiviteter på nettet, der er tilknyttet den. Hvis man nu var rigtigt sortseende i hvert fald. 
Derudover er det svært at spå, hvor mange der vil bruge +-søgningen, når den engang går live. Eller det er måske kun mig, den endnu ikke virker for?
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stephen Berg:

Hej Kasper, 

Det er en flot side du har oprettet, tror du Google+ bliver det nye Facebook? jeg har godt nok min tvivl, syntes facebook bliver mere og mere lige for tiden!



Tak. Den er i hvert fald i den minimalistiske ende i forhold til Starbucks og Fords ;) Nordisk æstetik kan vi henføre det til. Eller dovenskab.

Det er supersvært at vide, hvordan udviklingen mellem giganternes sociale netværk bli'r. Facebook kunne godt gå hen og ende som Myspace eller SecondLife-universet. Det er lige før, jeg håber det.

Personligt havde jeg helst set, at Diaspora var kommet bedre fra start, men den kamp er vist tabt.

Jeg foretrækker Google+ i forhold til Facebook, jeg kan rigtigt godt li' det asymmetriske forhold -- altså at man kan følge folk, uden de følger én selv, i modsætning til Facebooks symmetriske fan-relationer. Det er mit indtryk, at der opstår væsentligt flere kvalificerede dialoger og menneskemøder på Google+ (& Twitter), end der gør på FB. 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man have oprettet en personlig G+ profil, før man kan oprette en firma G+ profil ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:
Skal man have oprettet en personlig G+ profil, før man kan oprette en firma G+ profil ?

Ja det tror jeg faktisk man skal :-) Ligesom på Facebook.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (32 indlæg)