Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra blog til Facebook.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønnne Aminoer.

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig.

Jeg har lavet en blog.

Jeg vil gerne havde en Facebook side hvor alle nye indlæg på min blog bliver vist. Så dem der syndes om eller hvad det kommer til at hedde hele tiden kan se mine nyeste indlæg på deres væg.

Hvordan gør man det "rigtigt"?

Har prøvet noget syndes bare ikke rigtig det virker.

- oprette en side på face

-"like box"

-kopiret HTML5 kode og indsati min >body>

-og så skriver den jeg skal kopire til Plugins.... og det kan jeg slet ikke få til at virke:(

Er der nogle der kan hjælpe mig, eller er det slet ikke sådan der er den bedste måde??

MVH Randrup

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Randrup,

Hvis det skal være virkelig nemt foreslår jeg at du bare opretter en Facebook gruppe uden ekstern kode, og "paster" links til din blog direkte på væggen af denne gruppe. Hvis dine blogindlæg har seperate sider vil Facebook selv hente et lille udsnit af indlæget ind og du vil have mulighed for at kommentere direkte under dit link.

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bare en blogroll. Og vil gerne havde at hver gang der kommer et nyt indlæg vises det på face....??

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre du har mange nye blogindlæg ville jeg (igen for at holde det simpelt) bare selv være aktiv på din Facebook væg og dele det. Der er masser muligheder for at opdatere via feeds osv. men det bliver hurtigt ret kompliceret mig bekendt.

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber på et indlæg om dagen:)

Ok så det du mener er at på min facebookside for min blog, lavet jeg et indlæg på væggen med billede og link til blog hver gang der er et nyt indlæg???

Mange tak fordi du gider tage dig til til at svare :)

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige en lille tillægsting.

Kan jeg så ikke få et facebook logo på min blok som linker til min facebook blog side? I så fald hvordan ?? :)))

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du "kun" har et indlæg om dagen ville jeg bare dele det på din væg selv - ja.

Jeg kender ikke til mulighederne for at indsætte et element der linker på blogroll, men går ud fra du kan indsætte et Facebook icon et sætte link stien direkte til din facebook væg.

Hvis du vil have et Facebook icon kan jeg foreslå www.iconfinder.com.

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Randrup

Forstår jeg dig ret? Når du skriver et nyt indlæg på din blog, vil du gerne have at din facebookside bliver opdateret - altså sådan at der på din facebookside er dit sidste nye indlæg på din blog?

Hvis ja, er det en app der "spejler" din blog du taler om - det er ingen problem at lave.

Hvis du giver et link til din blog, vil jeg gerne se på det.

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bennie.

ja det er lige det jeg gerne vil havde:)

Hvilke oplysninger skal du bruge?

Og tak for din hjælpsomhed, var ved at smide com ud af vinduet af bare raseri i går hi hi... kunne ik finde ud af det:(

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)