Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento ekspert søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har forsøgt at få løst det her problem over flere gange, og prøver nu igen. Hvis du kan klare det, eller kender en der muligvis kan, så sig endelig til. Jeg vil betale godt for at få det til at fungere.

Har en .csv fil til at ligge - det er en database over alle produkter der skal importeres i min Magento shop. 

De står opdelt under varenummer, kategori, navn, beskrivelse, pris og link til billede.

Første prioritet er at få denne fil importeret, så produkterne er tilgængelige i shoppen.

Nummer to projekt er så at jeg har en anden fil, som opdateres dagligt. Den indeholder varenummer og lagerbeholdning.

Vil gerne at jeg kan gå ind og importere denne fil et par gange om ugen, og derved få opdateret lagerstatus på alle produkter.

Håber der er en der har evnerne til at få det til at fungere.

Smid endelig en PM.

På forhånd tak.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kobler mig lige på her :)

Jeg har nemlig søgt efter noget lignende, dog uden held. Og 4 øjne ser bedre end to :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen! Stick out tongue

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter 1902 Software...

Vi kan måske være behjælpelige.

Send mig en mail på peter.skouhus@1902software.com hvis i er intereserede.

Mvh,

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)