Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarings gruppe / Erfa-gruppe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have deltaget/ læst et blog indlægDennis Kjærgaards blog omkring Dig­i­tal markeds­føring 2011, hvor han blandt andet skriver om at han er med i webshop erfa gruppe.

Jeg synes det er et fedt koncept at hvor man udveksler erfaringer og ideer, dermed opnår alle bedre sider.
Så for at gøre det kort, vil jeg høre om der er nogen herinde, som ville være friske på en sådan ide.?

Havde forstillet mig at gruppen var omkring alm. websites/service sites/portaler.

Gruppen behøver nødvendigvis ikke kun at være om erfaringer og ideer, det kan også være link building, reviews, guest posts osv. alt efter hvad gruppen evt. finder ud af.

Men som sagt er det nyt for mig, så jeg forslår at vi er sted mellem 4 til 6 i gruppen. Sidder selv i Aalborg, hvis vi på et tidspunkt endte skulle mødes.

Så er der nogen som er friske, erfaringer med det er også velkommen

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jimmy
Fandt lige dit indlæg via søgning og tænkte det var en skam ingen havde taget den op.

Jeg er selv medlem af en erfa gruppe indenfor E-marketing via FDIH. Det er rigtig godt og vi har netop mulighed for at vende mange ting.

Personligt syntes jeg det kunne være spændende at lave en lign. Gruppe her via Amino. Møderne kunne alternativt holdes online og med webcamere.
Måske man skulle rette henvendelse om det er noget folkene bag Amino vil være med i. kunne nemt forstile mig folk kunne være villige til at betale et medlemsskab for at deltage i en sådan gruppe.

Alternativt kunne du kigge på fdih's hjemmeside og læse om de forskellige grupper og derefter lave en beskrivelse af den gruppe du derefter gerne vil starte. Herefter kunne du poste det igen her på Amino og spørge om nogle vil være med. (måske nemmere for andre hvis de kan læse hvad formålet er og hvor ofte)
Du er velkomme til at skrive en pm til mig hvis du vil spare lidt på ideen.

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil helt sikkert tage et kig på siden, for jeg er ret sikker på at hvis flere vidste hvad det var ville der også være mere interesse for det.
Men desværre er tiden ikke til det før efter jul, så det kan godt henne at jeg lige skriver til dig i det nye år.

God Jul

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)