Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på benene, hva så nu??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Tilbehørsshoppen.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle super hjælpsomme amino'er:D

Jeg har nu fået min webshop tilbehorsshoppen.dk op og køre og har haft få ordre.
Kunne i tænke at hjælpe mig? Måske komme med gode ideer eller kommentarer? Tager selvfølgelig også i mod ris og ros:)

Selvom man har lavet sin webshop ønsker man jo altid og forbedre den..
Så se på den: www.tilbehorsshoppen.dk

På forhånd tak.

M.v.h. Jacob, tilbehørsshoppen.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Få ordnet billederne på produkterne - og kan du ikke peppe siden lidt op? Grå/hvid er lidt kedeligt, men sort/hvid er lidt mere spændende. Man behøver heller ikke at have pangfarver :=)!

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Jeg synes personligt, at dine TAGS er lidt forvirrende, og så ville jeg evt. flytte den boks med gratis fragt over i den anden side, under mest solgte, så det er nemmere at få et hurtigt overblik over siden.

Udover det, så synes jeg at den ser rigtig godt ud, med tingene i midten!

Mvh

Rasmus Michaelsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Først og fremmest stort tillykke med din webshop! Smile

Kan se at du har valgt PrestaShop som webshop, det er en fantastisk valg som giver dig uendelige muligheder for at tilpasse din shop lige som du vil have den.

Jeg synes dog det er lidt synd at du benytter dig af PrestaShop originale standard template - du kan finde rigtig mange fede/professionelle templates rundt omkring på nettet, både gratis og nogen der koster lidt håndører.

Min første tanke da jeg åbnede for din side var at den er rodet, der er ikkenoget der springer mig i øjnene der fortæller mig at her SKAL jeg bare klikke for at se det lækre produkt som du skal sælge til mig.

Farvene er kedelig, det må du kunne pifte lidt op - som jeg nævnte tidligere, så tag et kig på de mange forskellige templates.

Håber det gav mening Smile

Mvh

Søren V

Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Tilbehørsshoppen.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Michaelsen:

så ville jeg evt. flytte den boks med gratis fragt over i den anden side, under mest solgte, så det er nemmere at få et hurtigt overblik over siden.

Udover det, så synes jeg at den ser rigtig godt ud, med tingene i midten!

Det er nu gjord, så den er under mest solgte.

Og tusind tak:)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Tilbehørsshoppen.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Velling:

Først og fremmest stort tillykke med din webshop! Smile

Kan se at du har valgt PrestaShop som webshop, det er en fantastisk valg som giver dig uendelige muligheder for at tilpasse din shop lige som du vil have den.

Jeg synes dog det er lidt synd at du benytter dig af PrestaShop originale standard template - du kan finde rigtig mange fede/professionelle templates rundt omkring på nettet, både gratis og nogen der koster lidt håndører.

Min første tanke da jeg åbnede for din side var at den er rodet, der er ikkenoget der springer mig i øjnene der fortæller mig at her SKAL jeg bare klikke for at se det lækre produkt som du skal sælge til mig.

Først og fremmest tusind tak. :)

Ja prestashop er super lækkert at arbejde i. Jeg kan se jeg har muligheden for at vælge nyt design, men forsvinder alt det jeg har lavet så ikke? For vil ikke starte fra bunden af igen:)

Ja, jeg ved den er lidt rodet, jeg har forsøgt med at smide et flash banner ind, men det ville ikke vises i chrome og når 50% af mine besøgende bruger det. Ved du hvor jeg kan lave et flash banner, som kan vises i chrome??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)