Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tror du vi kan gøre for at "Holde" på brugerne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Alle..

Ja jeg har godt nok lige oprette en bedømmelses tråd den anden dag men jeg syntes mit problem er anderledes denne gang så jeg prøver igen :)

Vi er 2 lykkelige ejere af http://www.iiphone.dk og har en pæn gennemstrømning af brugere, MEN men men vi savner lidt at kunne holde på brugerne, så de kommer igen... er der nogle der har nogle forslag til hvad vi kan gøre for at holde på dem ??

Jan J

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at i skriver annoncer nok.

Jeg kan egenligt godt lide jeres side, men jeg hader alle de reklamer.
Jeg ved ikke om det er nok til at skræmme folk væk, men jeg synes ikke de lokker mig til at bruge jeres side. :)

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere der af denne opfattelse ???

Jan J

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenhold og søgemaskine optimering giver mere folk bruger siden

Link struktur og teksten

lave mere tekst 

lav mellemrum nogle tekster er 20 linjer tæt skrevet det gør teksten længere tid at læse og kan ikke overskue teksten så hurtigt

Da det kommer til at fylde meget at forklare ting , laver du landings side kan også kaldes ordbog wiki side her på amino.dk  denne side starter med h1 og der forklare du alle de ting der går igen og igen i forklaringer , du har i produktbeskrivelser  kerne ordet nævnet og du linker til denne side omkring 

Overskrifter

Husk brug h1 på siden og i overskrifter underoverskrifter h2 h3 h4

kontaktsiden

Kan jeg ikke se lave en side med kontakt dig for feedback og spørgsmål det giver ekstra troværdighed.

Billeder

Titler og tags derved en chance det findes i google billedet søgning

jo mere på siden jo mere bliver siden brugt

god ide også med videoer 

flere billeder

mere og atter mere viden og tekst 

lav verdens bedste i iPhone side  

Folk skal huske siden husk social knapper google+ facebook firma side , twitter side, derved når folk kan se de kan være lidt aktive og give mere direkte respons igennem social medierne kommer folk mere igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du allerede har en anden tråd kørende omkring designet, vil jeg ikke kommentere på det her, selvom det sagtens kan have en betydning for mængden af tilbagevendende brugere. Anyway, jeg tror ikke, at jeres besøgende er dummere end, at de godt kan gennemskue, at i vælger jeres stof (tekstannoncer) alt efter, hvilke kampagne der er tilgængelige. Kvalitetsindhold fremfor alt andet!

Derudover kan det selvfølgelig også have noget at gøre med, hvor jeres trafik kommer fra. Hvor relevant er jeres side sammenlignet med trafikkilden? Hvis folk kommer ind på jeres side med et andet formål end at læse iPhone-relaterede nyheder, er det nok tvivlsomt, at de kommer igen.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var også mit første indtryk af siden. Ellers rigtig god, men det sker også for meget omkring de forskellige skriftstørrelse. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Punkt nummer et: Det slideshow midt siden er alt for iøjnefaldende til min smag, måden det skifter på, hastigheden, det virker forvirrende og stressende.

Punkt nummer to: Det næste jeg ser er IMDb, det store gule IMDb logo. Her tænker jeg, hvad vil i fortælle mig om IMDb, skulle siden ikke omhandle iPhones? Og i så fald, er det et IMDb app i vil fortælle mig om, for det kan jeg hverken se ud af overskriften, teksten eller billedet.

Punkt nummer tre: Youtube video'erne i siden. Skriv lidt tekst under video'erne som fortæller hvad de omhandler. Jovist, der er overskrift på selve video'erne, men den nederste video kan man jo ikke engang se hele overskriften på.

Generelt synes jeg jeres billeder er for store. Jeg får ikke lyst til at klikke videre.

Det var alt hvad jeg umiddelbart kan se som gør jeg som bruger, ville vælge siden fra. Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I've decided not to give a video feedback here, I hope that's okay

I'll keep it simple:

I think your site is too busy, and is too  many  flashy  things going on

I hope that helps a little bit

 have a wonderful day

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)