Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisnings krav IKKE opfyldt! (Jura hjælp)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg tror dette er mit første indlæg her, på vejne af en bekendt, men det er meget vigtigt.


Jeg har gået, og min ven går på, en uddannelse hvor undervisnings niveauet er meget under hvad det burde være.

Flere gange har lærerne ikke vidst det de burde, og har endda spurgt om hjælp fra eleverne!

Timer bliver gang efter gang aflyst og eleverne lære ikke det de burde. De er altså ikke klar til eksamensniveauet.

Der bliver ikke gjort op for de aflyste timer og derfor mangler eleverne de påkrævede timer for at rent faktisk kunne bestå.

Det er under alle grænser og utallige klager er blevet sendt af sted til undervisere samt ledelse, dog uden resultat.

Hvis man endda ser bort fra det alt for dårlige og lave undervisningsniveau, så mangler eleverne altså timer der er påkrævet for at kunne gå til eksamen, men alligevel får de lov at gå til eksamen.

Jeg personligt, taler af erfaring da jeg sidste år bestod, 99% pga. selvstudie og med manglende undervisning.

Vi startede i min årgang med 60+ elever, og sluttede med 8 der bestod!

Min ven har haft UNDER halvt så mange timer som klassen burde have haft, men bliver stillet til eksamen alligevel. (Dette er i et fag der tæller for 50% af den samlede karakter!)

Mit spørgsmål er, kan der lægges sag an for at få noget gjort ved dette, eller er der noget andet man kan gøre, nu da ledelsen på undervisningsstedet ikke gider gøre noget?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok nævne, hvilken type uddannelse, der er tale om. Er det universitetet, gymnasiet eller?

 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort videregående uddannelse, uden valg for selvstudie.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du/I ska kontakte den kompetente myndighed.

Det er undervisningsministeriet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)