Køb et Amino Sponsorlink
Super lykkelig over at jeg er blevet nomineret til "Årets unge håb"Beder jeg nu om din hjælp!
Stem på mig og mit team - Kekro&Co. A/SVi er et ungt team på over 10 ansatte, alle under 25 år.
"Kenni er et forbillede. På bare 4 år har han skabt en virksomhed i vækst. Kenni og hans team har det seneste år formået at fordoble millionomsætningen og er blevet Aktieselskab. Kekro&Co. A/S beskæftigerer i dag over 10 ansatte – alle under 25 år. Kekro&Co. er mest kendt for mobilafdelingen danskemobiler.dk eller 123design.dk, hvor de hjælper andre iværksættere. Men de står også bag mange andre tiltag. Kenni blev i 2010 kåret som årets ungleder pga. sit frivillige arbejde som formand i Taastrup Taekwondo. Kenni er bare 23 år gammel."
TAK FOR JERES STØTTE - Det betyder rigtig meget for os!
Du kan stemme her: http://ivaekstprisen.ivaekst.dk/nominated.php?category=ungehab
Tillykke med nomineringen.
Amino er fornuftigt repræsenteret, kan jeg se. Foruden jer, er Søren Larsen fra Inmobile også sporadisk aktiv herinde. De andre kan jeg ikke huske at være stødt på herinde. (Ikke, at det kan udelukkes, at de også er her eller har været her).
Jeg arbejder som selvstændig indenfor Adwords og søgemaskineoptimering.
Bliv klogere på Adwords, SEO og online markedsføring. Læs med på densynligemand.dk
Mange gange tillykke med nomineringen :)
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Tillykke med nomineringen!Du har fået min stemme! :-)
Med venlig hilsen
Mikkel Olsen
Hermed har jeg afgivet min stemme jeg håber du vinder for det laver ser virkeligt godt ud du fortjener at vinde
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig