i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jante-Tæskeren"

Så fik jeg også taget mig sammen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 3.626
Fra Skive
Tilmeldt 28. nov 07
Indlæg ialt: 761
Amino Plus

Fra Drejer ApS
Skrevet 01-11-2011 kl. 11:47
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 4 personer

Jeg har rigtig længe haft en god indtjening ved siden af mit faste fuldstidsarbejde og har meget længe gået med idéen om at komme i et kontorfællesskab så jeg ville kunne satse flere timer på min egen virksomhed. Desværre fandtes dette ikke i hverken Skive eller omegn, hvor jeg bor.

For ca. 3 måneder siden blev jeg præcenteret for Sparbank Væksthuset som Skive Erhvervs- og Turistcenter har brygget på i over 11 år og hvor heldig har man lov til at være. D. 1/10 startede de første i huset og i dag d. 1/11 blev det min tur.

Jeg er gået på deltid hos Cykelpartner.dk og har derfor 2 dage for mig selv i væksthuset hver uge. Det er dels fordi jeg i første omgang skal bevise for mig selv at jeg kan komme op om morgenen og holde mig selv motiveret og dels fordi jeg er rigtig glad for arbejdet hos Cykelpartner.dk, som jeg har arbejdet med i over 3 år.

På sigt håber jeg at kunne være 100% selvstændig måske med Cykelpartner.dk som en af mine kunder.

Jeg beskæftiger mig med programmeringsopgaver i PHP, Javascript og mange gængse webteknologier. Derudover har jeg en stor del med affiliate markedsføring på egne hjemmesider, men også med råd og vejledning til webshops om hvordan de får mest muligt ud af deres annoncekroner.

Jeg har en meget stor erfaring og ekspertise med webshop systemet OScommerce og har faktisk næsten lavet alt tænkeligt til det.

Jeg laver altså digital markedsføring. Virksomheden hedder Drejer ApS. Jeg kan fanges på 42 52 62 10 hvis du tror jeg kan hjælpe dig med noget.

Mit skrivebord ser indtil videre således ud:

Nu vil jeg knokle videre med egne projekter og kundeprojekter! Ha' en god dag.

Amino-karma 10.391
Fra København Ø
Tilmeldt 30. aug 08
Indlæg ialt: 1.600

BZR
Skrevet 01-11-2011 kl. 11:57

Lækkert, min ven! Jeg ønsker dig alt det bedste i fremtiden. Det skal sgu nok blive stort, det her :-)

Amino-karma 4.159
Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. apr 07
Indlæg ialt: 720
Amino Plus Amino Ekspert
Ken Schultz
Fra Partner-ads ApS (AdViv...
Skrevet 01-11-2011 kl. 12:15

Godt gået Dennis! :-)

Mvh. Ken

Tjen penge som affiliate partner hos Partner-ads ved at vise relevante reklamer og læs vores gratis affiliateguide til hvordan du får succés.

Download gratis actionknapper til dit website.

Amino-karma 1.761
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. dec 10
Indlæg ialt: 372

Fungadgets - Allan
Fra FashionEyewear, Fungadgets.dk
Skrevet 01-11-2011 kl. 12:40

Sådan Dennis! Held og lykke med det.

Amino-karma 7.599
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.785
flag
Amino Plus
Kristoffer Hjerrild
Fra MagentoXperten.dk, underwear4men.dk
Skrevet 01-11-2011 kl. 12:44

Fedt! Tillykke :)

Sexlegetøj og Lingeri hos Winkwink.dk - DK's nye eksklusive sexshop med vibratorer, dildoer, onani produkter. Vi forhandler bla. Fun Factory, Lelo, We Vibe, Fleshlight og mange andre

Boxershorts, Sokker og Undertrøjer hos Underwear4men.dk - Mange forskellige mærker. Bla. Levis, Puma, Björn Borg, JBS, Tommy Hilfigier

Magento webshop hos Magentoxperten.dk - Over 5 års erfaring med komplette Magento shop løsninger. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud!

Vh

Kristoffer Hjerrild

Amino-karma 3.166
Fra Varde
Tilmeldt 7. maj 09
Indlæg ialt: 733

John Bakken
Skrevet 01-11-2011 kl. 12:59

Tillykke Dennis!

Ønsker dig god vind i sejlene fremover også (:

Med venlig hilsen
John Bakken 

---> Gadget-guiden.dk <---

Amino-karma 3.626
Fra Skive
Tilmeldt 28. nov 07
Indlæg ialt: 761
Amino Plus
Dennis Drejer (WooX)
Fra Drejer ApS
Skrevet 01-11-2011 kl. 14:51

Tusind tak skal i have allesammen! Big Smile

Amino-karma 797
Fra Nordfyn
Tilmeldt 22. maj 11
Indlæg ialt: 186

Alexander Overgaard
Fra Overgaard Tekst I/S
Skrevet 01-11-2011 kl. 14:58

Super fedt Dennis! Keep up the good work. :-)

Mvh Alexander

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 01-11-2011 kl. 15:07

super tillykke med det og forsæt i en vild iværksættere passion energi held og lykke Smile

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed