Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet2 VS Dandomain (har i dag Magento)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver i dag www.sushibutik.dk og www.sushibutiken.se på en Magentoplatform, hvor der også er 2 andre webshops. Mine to webshops skal nu adskilles fra de to andre og jeg overvejer forskellige løsninger.

Løsning 1.
Scannet2

Løsning 2.
Dandomain

Løsning 3.
Finde en nye udbyder af Magento (bruger i dag svenske icommerce.se)

Lige nu tester jeg Scannet2 og jeg kan se at der skal aktiveres ret mange "moduler", før end at jeg er oppe på det niveau af funktioner, som jeg har i min nuværende Magento løsning.

Er her nogen der har erfaring i valget imellem Scannet2 og Dandomain og evt. nogen der har et attraktivt tilbud på at få min Magento shop ud af Icommerce og hoste den.

Basiskravene er:
Integration til Packsoft/unifaun (svenske postsystem) eller det danske EDI soft.
Integration med e-conomic
Integration med Klarna
Nemt at bruge, synes Magento er for besværligt ifht. den daglige modtagelse af kortbetaling og Klarna.
Antal varer er pt. under 50 stk. og vi kommer nok ikke over 100 stk. det næste års tid.
Direktbetaling via netbanker

Det kunne være fedt, at få jeres input, så jeg kan træffe det rigtige valg og fortsætte med at have den bedste webshop der leverer tilbehør til hjemmelavet til hjemmelavet Sushi.

De bedste hilsner

Kim

www.sushibutik.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Er her nogen der har erfaring i valget imellem Scannet2 og Dandomain og evt. nogen der har et attraktivt tilbud på at få min Magento shop ud af Icommerce og hoste den.

Hej Kim.

Vi Kender desværre ikke så meget til Scannet/DD, men vi hoster gerne din Magento (og migrerer den uden beregning)

-Jeg er også sikker på vi kan hjælpe dig med en mere smidig ordrebehandlings-process.

Slå på tråden hvis det har interesse. God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Powerhosting:

Kim:
Er her nogen der har erfaring i valget imellem Scannet2 og Dandomain og evt. nogen der har et attraktivt tilbud på at få min Magento shop ud af Icommerce og hoste den.

Hej Kim.

Vi Kender desværre ikke så meget til Scannet/DD, men vi hoster gerne din Magento (og migrerer den uden beregning)

-Jeg er også sikker på vi kan hjælpe dig med en mere smidig ordrebehandlings-process.

Slå på tråden hvis det har interesse. God vind med shoppen!

Jeg tror ikke vi webhotel udbydere skal blande os i denneher tråd.

Det er nok bedre at andre shopejere kommer med et bud på hvilke af de 2 udbydere der er bedst, det er trods alt det spørgsmålet går ud på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi driver en række webshop og bygget endnu flere på DanDomain platformen. Udfra et kig på din forretning, vil jeg tro at DanDomain vil kunne dække dit behov rigtig godt.

Angående dine basis krav:

Integration til Packsoft/unifaun (svenske postsystem) eller det danske EDI soft.
Integration med e-conomic

Er muligt

Integration med Klarna

Er muligt

Nemt at bruge, synes Magento er for besværligt ifht. den daglige modtagelse af kortbetaling og Klarna.

Kort betaling kører rigtig godt, da man kan hæve penge direkte via shoppen. Angående Klarna, ved jeg ikke hvor let det kan gøres. I shoppen, står blot det er Klarna. Kender ikke lige helt processen herefter.

Antal varer er pt. under 50 stk. og vi kommer nok ikke over 100 stk. det næste års tid.

Intet problem


Direktbetaling via netbanker

Er muligt

Vi har erfaring med at flytte shops fra andre systemer, så vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du kan fange mig på 32 13 77 60 eller kd@cygnet.dk hvis du vil have et indspark til at få løftet din shop over i DanDomain.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen webshop ejerer der har erfaring med Dandomain og Scannet2.

Hvad er jeres erfaringer og er der noget jeg skal passe på i forbindelse med valget imellem de 2 (3)?

Mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)