Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man domainer i Norge og Frankrig???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som relativt ny i webshop branchen kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogen der har erfaring/viden om hvordan man får domainer i Frankrig og Norge? Det hedder sig jo at man skal være registreret med et selskab i det pågældense land, men det synes jeg jo er et stort skridt at tage. Tænkte at der måske er personer / virksomheder i de pågældende lande, som tilbyder udenlandske virksomheder denne registrering? Hører gerne fra dig.

 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er firmaer der tilbyder at købe domænerne for dig.

Uden at kende til troværdigheden af firmaet, fandt jeg dette på Google
http://www.1-domain.dk/

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

er det fordi man ikke bor i Fr at man skal have et firma?

jeg som privat i frankrig har .fr og behover ikke firma for det.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

er det fordi man ikke bor i Fr at man skal have et firma?
jeg som privat i frankrig har .fr og behover ikke firma for det.


For at købe .fr, skal man have bopæls eller firmaadresse i Frankrig.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Har lige haft kontakt med selskabet. Ser ud som om de kan løse det vedr. både Norge og Frankrig. Man kan naturligvis ikke stå registreret som ejer, men ellers overdrages alle rettigheder. Jeg får tilsendt papirer, og så må vi se om der kommer en aftale ud af det.

Henrik

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan rigtigt nok ved de fleste domæneendelser få en agentløsning gennem en registrator, som så går ind og sørger for at kravet om det lokale tilhørsforhold er opfyldt. Husk dog at holde i baghovedet at du ved nogen domæneendelser overhovedet ingen officiel tilknytning så vil have til domænet, så du skal vælge en udbyder du stoler 100% på da du ellers risikerer at miste dit domæne eller blive opkrævet store summer for senere hen at få det frigivet igen. Det er derfor en god ide at tjekke op på om det er en ny udbyder, om de har dårlig omtale, om de har dårlig økonomi etc. inden du vælger, frem for blot at tage den første eller den billigste du finder.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)