Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediebureau for små og mellemstore virksomheder??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er en garvet mediebureau-mand fra et af de store velkonsoliderede mediebureauer i København. Her er jeg så heldig at have muligheden for at arbejde med rådgivning af kundernes medieinvestering på både On- og Offline. Dvs. Jeg har gode erfaringer med at planlægge og eksekvere kampagner på alle medieplatforme.

Jeg har i lang tid overvejet, om man skulle taget det store spring og blive selvstændig konsulent med fokus på små og mellemstore virksomheder - som måske ikke normalt har råd til et af de store mediebureauer eller, hvis de har et bureau, ikke får den bedste konsulent tilknyttet pga. størrelse og mediebudget.

Tanken er at skabe et mediebureau hvor fee og konsulenttimer er markant lavere end hvad man kan finde på markedet, og hvor kvaliteten er i top.

Mine spørgsmål til jer kloge mennesker er:

- Tror I at der pt. er et marked for ovenstående Idé?

- Er mindre virksomheder og iværksættere parate til at betale måske 5.000 - 10.000 kr. pr. kampagne. Og vil I gøre det?

- Hvordan finder dem af jer, som måske ikke er så vante i markedsføring, frem til den optimale markedsføringsplan? (udover at spørge andre kloge hoveder på Amino) :-)

 

Glæder mig til se høre jeres kommentar.

 

Venligst

Claus

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Fra  BrandCare Media Skrevet kl. 02:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Hvordan går det med dit projekt?

Bh/Lindi

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du besvarer et indlæg fra 2011.

Vi låser tråden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)