Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacByt er live. Nu har jeg behov for hjælp !

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DEJLIGT :D

De finde ikoner skal jeg selvfølgelig også benytte når man opretter en annonce, det har du jo ret i.
De 3 tekst felter kan ikke blive lige store. Feltet "Testere" bliver fjernet på et tidspunkt, og "Tips" løber igennem flere forskellige tips, som man kan læse om. (Refresh siden)
Designet kører med 5px ud til kanten, alle steder på hjemmesiden, så det vil jeg ikke lave om på.
Ikoner i boksene er en skide god idé :)

Der bliver lavet om i de slides, og der kommer ikke så meget mellemrum imellem ikonet og teksten. 
Den grå kant (1px) er en god ide :D

Development: Show all errors, fortæller ikke dig noget, men det fortæller mig at jeg har slået php error_reporting til E_ALL. Det bliver fjernet når vi ikke er i beta mere.

Facebook lige knappen, skal flyttes. Selvfølgelig skal der være mere fokus, men jeg vil heller ikke fjerne noget "marked" bare for at promovere MacByt. Folk er her for at handle.

Til at starte med kunne man både oprette en bruger manuelt, med Facebook, med Twitter og med Google. Men.. jeg har tænkt over det længe, og konsulteret deisgneren for input også. Jeg ved godt at vi kommer til at sortere nogle brugere fra, men i det lange løb tror jeg at det er bedst KUN med Facebook, da vi kan lave utroelig god social reklame på Facebook. (Så snart Facebook lukker op for deres nye API, som Spotify faktisk bruger nu)
Jeg har allerede læst utallige svinere om Spotify, og vi kender til problematikken.

Jeg kan sagtens bruge dine tanker om MacByt, du har jo en masse guldkorn imellem :D
Tak skal du have.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

MacByt:
De 3 tekst felter kan ikke blive lige store. Feltet "Testere" bliver fjernet på et tidspunkt, og "Tips" løber igennem flere forskellige tips, som man kan læse om. (Refresh siden)

Javel ja, der kunne man dog evt. sørge for at et tip ikke overskrider x karakterer og på den måde sørge for at alle 3 felter holder underkant. Det er dog småting og min personlige præference :-)

Vedr. Facebook, ser jeg uden tvivl den fordel du selv nævner. Evt. kunne man gøre det sådan at man skal kigge lidt ekstra efter for at få lov at oprette profil uden Facebook konto, så du sikrer dig så mange af den slags oprettelser som muligt.

Det er vel bare at holde med afvisningsprocenten på tilmeldingssiden og evt. splitteste løsningerne? Der ville være trist at gå glip af væsentligt trafik på den konto uanset Facebook fordele (i min bog).

Igen, mange Apple ejere er nu nok på Facebook anyhow.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot site, overskueligt og lige til at gå til.

Selvom jeg godt kan lide designet, så kunne det måske MACificeres lidt mere? Tag udgangspunkt i det nyeste OSX og læg skygger på samme måde, brug samme farver osv. - få det til at ligne en mac verden lidt mere - hvis du forstår?

Og så synes jeg virkelig det er oplagt med et par få udvalgte reklamer der passer til målgruppen, vi har PT. MAC Keeper i vores affiliate netværk og det passer jo godt ind, der må også være nogle "Vind en iPhone" konkurrencer derude eller noget helt tredje.

Keep up the good work :) 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Javel ja, der kunne man dog evt. sørge for at et tip ikke overskrider x karakterer og på den måde sørge for at alle 3 felter holder underkant. Det er dog småting og min personlige præference :-)


Det kan jeg sagtens, men hvis der er for få tegn så fylder den anden boks alligevel for meget. Forudsat at jeg overholder 5px fra teksten til underkanten af boksen.
\n og \r er også kun 1 tegn, så det kunne ødelægge størrelsen af boksen. :) 

Martin:

Vedr. Facebook, ser jeg uden tvivl den fordel du selv nævner. Evt. kunne man gøre det sådan at man skal kigge lidt ekstra efter for at få lov at oprette profil uden Facebook konto, så du sikrer dig så mange af den slags oprettelser som muligt.

Det er vel bare at holde med afvisningsprocenten på tilmeldingssiden og evt. splitteste løsningerne? Der ville være trist at gå glip af væsentligt trafik på den konto uanset Facebook fordele (i min bog).


Der er også noget sikkerhedsmæssigt i at lade folk oprette med deres egne hotmail emails. Det vil "give lov til" at være en fake bruger, der ikke står inde for det man sælger.

Jeg synes det er rart at man altid "har styr på" hvem man sælger til/køber af.

Det kan godt være at vi infører det alligevel på et tidspunkt, men indtil videre koncentrerer jeg mig om at få alle de funktioner til at køre, som vi har planlagt. :) 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare Bøje:
Selvom jeg godt kan lide designet, så kunne det måske MACificeres lidt mere? Tag udgangspunkt i det nyeste OSX og læg skygger på samme måde, brug samme farver osv. - få det til at ligne en mac verden lidt mere - hvis du forstår?

Det er bestemt en mulighed jeg vil lade designeren se på. :)
Det kunne pifte designet op, og være mere spændende med farver.

Kaare Bøje:
Og så synes jeg virkelig det er oplagt med et par få udvalgte reklamer der passer til målgruppen, vi har PT. MAC Keeper i vores affiliate netværk og det passer jo godt ind, der må også være nogle "Vind en iPhone" konkurrencer derude eller noget helt tredje.
 
Reklamer er ikke mig. hehe
Jeg hader dem faktisk. Jeg har ikke lavet siden for at tjene penge, men fordi jeg synes der er for mange reklamer og for meget rod og useriøsitet på de sider der findes i forvejen. 
Men du har da ret i at reklamerne sagtens kunne passe ind. ;) 

Tak for feedback :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En okay siden Smile

Mere produktbeskrivelser flere er kun på 2 linjer

lave mere tekst og viden

Dette ekstra teksterskaber en links struktur da  du hver gang du nævner et kerne linker du du til den side og starter med h1 omkring dette kerne dette vil fungere som en ordbog derved en god grund viden om alle ord på din side

husk giv alle billeder titler og tags derved findes det i google billedet søgning

jo mere jeg ved om dig jo mere troværdig er siden skrive alt it rettet uddannelse, kursus , og hvor du har fundet din  viden , jo mere jo mere troværdig er siden

kontaktsiden må gerne indhold cvr nummer , det skaber også troværdighed 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Mere produktbeskrivelser flere er kun på 2 linjer

Det er op til sælgeren selv at skrive hvad han følger at køberen skal vide. Ellers spørger køberen bare. :) 

Mikael christiansen:
Dette ekstra teksterskaber en links struktur da  du hver gang du nævner et kerne linker du du til den side og starter med h1 omkring dette kerne dette vil fungere som en ordbog derved en god grund viden om alle ord på din side

Hvis du tænker på det som Amino har, så tror jeg ikke på at jeg vil implementere det. Det kunne da være godt nok i SEO øjemed, men det er ikke en informations side. Kun brugtsalg.

Mikael christiansen:
husk giv alle billeder titler og tags derved findes det i google billedet søgning
 
Dette kan jeg nok godt gøre, men jeg ved ikke om det vil gavne siden at billederne er på Google, under billeder. Lige nu er mine billed links lidt kryptiske: Lille, Stor og Original.

Mikael christiansen:
jo mere jeg ved om dig jo mere troværdig er siden skrive alt it rettet uddannelse, kursus , og hvor du har fundet din  viden , jo mere jo mere troværdig er siden

Igen, min side er ikke en informations side, så køber/sælger behøver ikke at vide noget om hvilken uddannelse programmøren/designeren har. 

Mikael christiansen:
kontaktsiden må gerne indhold cvr nummer , det skaber også troværdighed 

Det har du ret i, men da MacByt ikke er en virksomhed har jeg ikke noget CVR nummer.
Det kan dog være at det kommer. ;) 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i. 

I mine øjne behøver ikonerne ikke at flugte, da de har forskellig højde. Men midten af billedet skal flugte.
Men når det så er sagt, så skal teksten dælme flugte hele vejen. 

Jeg retter det med det samme. Tak :D

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager gerne imod mere kritik :)

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)