Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacByt er live. Nu har jeg behov for hjælp !

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg helt med. :)
Jeg kædede bare ikke reviews sammen med køb/salg af brugt udstyr. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager gerne imod mere kritik ! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Det første der slår mig er navnet "Macbyt" ? Lyder som om at jeg skal bytte min mac :)

Udover det så synes jeg måske designet mangler lidt fave. Ved godt det ikke indgår i dit "MAC" tema.. Men Jeg føler mig mere tilpas hos dba pga de mange forskellige behaglige faver..

Hvorfor skriver du Beta? Siden er jo udgivet og er vel ikke en Beta version mere?

Det var det jeg "lige" kunne tænke på, ellers er det er super fin side :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Emil. :)

Navnet MacByt er forståeligt af mange aldersgrupper, og det kan selvfølgelig også forståes som om man SKAL bytte. Når siden ikke er i beta mere kan man også lave K: og B: annoncer. Lige nu er det kun S: (salg).

Designet er en smagssag tror jeg. Vi mener at det skal være så simpelt, så selv vores mødre kan finde ud af det. Min mor kan faktisk godt finde ud af det ;) hehe
Nu nævner du DBA. Har du set deres side i dag? Der er en helvedes masse forskellige farver, i form af reklamer i begge sider, imellem annoncer, og som baggrund. Det forvirrer mit øje. Men jeg er også bare programmør :P

Siden har været i lukket alpha længe, og nu er den så i public beta, da der stadig mangler en masse funktionaliteter inden siden er "færdig". :)

Endnu engang tak for dine tanker ! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, men  hvis du ligger mærke til det så inddeler DBA de forskellige bokse i forskellige faver så man kan finde bare lidt rundt i det.

Men din side er bestemt også nem at finde rundt i.

Hvad overlever siden på? affiliate? Tjener i på topannoncer? Skal lige være med :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Super fed side du har fået lavet dig der! :-) Elsker designet og den enkelthed der ligger i det. Super! :) 

Jeg var dog inde og kigge på brugsaftale, og så at der i dine "bokse", som indeholder ting som: tovrædige brugere og etiketter rating system osv. 

Der ser det ud til, at der er gået noget skævt, bogstaveligt talt. Fordi under dit "Troværdige brugere" finder jeg teksten om rating systemet: 

"Vores rating system, er udformet således at du nemt og overskueligt, kan se om en bruger har historie for at være troværdig. Du kan hjælpe med at lave dette system bedre, ved at rate de brugere du handler med.

Det kan vel ikke være meningen, eller hvordan? :) 

** Jeg fik lige set, at den beskrivelse har noget med troværdighed at gøre, men der står så noget der ikke helt passer under rating systemet. Er det mig der er morgentræt? ;-) ** 

Mvh, 

Sebastian

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side, men er forsiden ikke en kende "blog-agtig"? Du bør nok også kigge på SEO. En url som:

macbyt.dk/market/article/11 giver ingen seo-værdi, hvilket er syndt. Ligeledes undrer jeg mig over hvad det er for et meta description tag du bruger: "<meta property="og:description" content="Tastatursættet Cordless Desktop S 530 Laser er lavet specielt til Mac-computere og består af et behageligt, superfladt tastatur og en avanceret lasermus.Du kan læse mere om sættet på eplehusets webside her: http://cl.ly/2S0j0j1i0y0Z1F100f2O"/>".

Desuden ville jeg nok gøre prisen mere synlig, altså større og om muligt en anden farve.

Det ser ellers rigtig godt ud, held og lykke med det :)

Mvh Ulrik (macn)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil: 
Siden koster mig lige nu 200kr om året til hosting samt domæne. Lige nu er det bare en service til folket. :)

Sebastian:
Jeg kan da godt se, at det ikke nødvendigvis behøver at stå der. Det bør nu nok stå under rating systemet, som du selv skriver. 
Tak for heads up :)

Ulrik:
Forsiden er faktisk kun midlertidig, til jeg har nogle brugere, og nogle annoncer jeg kan sortere i. Lige nu er der ikke alverden. :)
Hvad mener du jeg bør gøre for at give den mere SEO værdi?
og:description mm., er OpenGraph, som Facebook bruger. Når Facebook åbner op for deres nye API funktioner, er vi 100% med, til at kunne reklamere socialt.
Det med prisen tager jeg til efterretning. Det har du jo ret i. ;)

Tak til jer alle 3 ! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MacByt:
Sebastian:
Jeg kan da godt se, at det ikke nødvendigvis behøver at stå der. Det bør nu nok stå under rating systemet, som du selv skriver. 
Tak for heads up :)

Jeg tænker mest på: 

"Velkommen til MacByt.dk der formidler køb og salg gennem annoncering på hjemmesiden MacByt.dk.
Når du besøger MacByt.dk accepterer du følgende vilkår.
Anvendelse af MacByt.dk.
Du kan oprette dine annoncer eller dit indhold i relevante kategorier eller områder og accepterer ikke at gøre følgende:"

Det står under Rating System. Er det ikke fejlplaceret? Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian:
Vi har helt glemt at skrive noget under Rating System. Derfor er teksten så smadret. Men det er godt spottet ;) 

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)