Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig er min webshop klar (jante tæskeren)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

En måneds arbejde er overstået, og jeg er super glad for at kunne åbne min nye internationale sokke-shop. Lige nu er kun danske version klar, men jeg er i fuld gang med at få produceret oversættelser til færøsk og grønlandsk. Kender du en person / virksomhed, der kan oversætte til: - Svensk - Norsk - Finsk - Tysk  - Spansk , så er jeg meget interesseret i at få deres kontaktdata.
 

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super lækker side :-) Kan ikke komme på et eneste kritikpunkt sådan lige uden at skulle sidde og grave efter noget (hvilket jo sikkert er godt - for man fanger jo kunden indenfor 0.2-.05 sek)

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er flydende i tysk :) Hopper ind og ser din shop nu :-) Jeg skal selv have en webshop, så jeg glæder mig til at se sitet.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
En måneds arbejde er overstået, og jeg er super glad for at kunne åbne min nye internationale sokke-shop.

Hej Casper,

Tillykke med at få din nye shop online.

Man må sige at den måned er givet godt ud. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har benyttet en shop eller hjemmeside der var så brugervenlig og enkel som din shop er - og så stadig gør hvad den skal, hverken mere eller mindre. :o)

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, som ridser lakken er, at når man går ind i "redigér kurv", så mister den grønne lille dropdown til højre for "Din indkøbskurv", ens valgte skostørrelse. Det er selvfølgelig ikke så vigtigt at den valgte størrelse også står der, når man nu er færdig med at handle. Desværre var den alligevel en kende forvirrende for mig, da jeg et øjeblik blev i tvivl om det var skostørrelse eller antallet af sokker i min kurv.

Så enten ville jeg sørge for at skostørrelsen stod der eller at den grønne boks forsvandt.

Men igen, det er et fremragende resultat må man sige!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars. Tak. Jeg har dog selv et par enkelte ting som skal rettes til.

Stefan & anne. I kan se nogenlunde hvad der skal oversættes her: http://danmark.shopwithsocks.com/sprog_ex.txt . I må meget gerne give et bud på opgaven til info@ioosinternet.dk

Tommy . Tak. Den husker seneste valgte størrelse, som bliver gemt. Hvis du er under Din kurv og klikker på ankelsokker, så vil du se ankelsokker i senest viste størrelse. Men jeg kan godt følge din tankegang, og smider nok en overskrift i den grønne dropdown boks.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Tommy . Tak. Den husker seneste valgte størrelse, som bliver gemt. Hvis du er under Din kurv og klikker på ankelsokker, så vil du se ankelsokker i senest viste størrelse. Men jeg kan godt følge din tankegang, og smider nok en overskrift i den grønne dropdown boks.

Ja det er rigtigt nok at den husker det, det er bare mere at den ikke viser det når den er i indkøbskurv-området:

Men hopper man så som du siger ud til ankelsokker, så kommer skostørrelsen til at stå der igen.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop, Casper Yes

Jeg kan især godt lide dine billeder - Størrelsen gør at man ikke behøver at zoom ind for at se præcis hvordan sokken ser ud.

Din nedtælling til næste gang i sender sokker er genial!

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så meget andet at sige end: Godt arbejde!!

Kender en som kan oversætte den til spansk for dig. Skriv en mail på lasse(at)lkonline.dk, hvis du stadig mangler.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)