Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidl medarb har kopieret min webshop

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

han beskyldner mig jo næsten for jeg har kopiret hendes tekster , men nu skriver du på en anden måde , ved ikke hvilken skal tage udgangspunkt i det er jo 2 forskellige måder at skrive på .

jeg mener da det er mere end et Themes der er kopieret, som jeg forstår er det koncept og det hele og det lyder som  om, han har kopiret mere end bare et themes med også leverandør og koncept og ide 

Skulle vi nu ik lige forholde os til det, som jeg skrev! Jeg har aldrig snakket om Kira Eggers tekster, så aner ik, hvor den kommer fra...
At lave samme koncept som en anden, det er altså ikke at kopiere eller andet. Hvis det var, så ville der kun være 1 af alt ting. Et supermarked, en tankstationskæde, en burgerbarskæde, et sodavands mærke, et bilmærke osv. Der ville også kun være en stripper, og det var det, som jeg henviste til...
Derfor er konkurrence både lovligt, og det er sundt! Derfor er der intet ulovligt i, at en anden person laver et lignende koncept mm. og evt benytter samme leverandør...
Desuden har trådstarter næppe fundet på produktet, når det importeres fra en leverandør i Kina. Så skulle vi holde fast i din optik Mikael, så har trådstarter jo kopieret andres koncept...

jeg kender ikke produktet og hvor meget der er blevet kopiret det ved trådstarter 

Det andet indlæg skrev du noget om Kira Eggers jeg ved ikke jeg har misforstået dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Fik en af søndags bedste ideer kunne man ikke lave en liste over webshop koncepter man må kopiere for det lyder til nogle gør det ikke noget vis man kopierer andre er det ikke OK at kopiere det hele .

ved at formidle sådan en viden kunne vi iværksættere starte lettere op 

Dog sider jeg lige og tænker måske var det søndag humor han skrev, for mange mener man noget med et glimt i øjet altså smil altså mener det ikke helt , vi alle har jo sin humor.

vis alt kopiers af trådstarter webshop vil jeg mene han har en god sag tekst , produkter , leverandør dog hvordan lige beviser det , jeg har læst flere der har fået kopiret tekst og andet på siden de har sendt en regning til den vedkommen der har kopiret det hele

Der står ingen steder, at vedkommende har kopieret trådstarters webshop!

Der står at vedkommende har samme webshop setup (formegentlig en template eller en standard udgave af et shopsystem), og at vedkommende benytter samme leverandør.
Det har altså intet med kopiering at gøre! Det svare til at påstå, at du kopiere Kira Eggers (i mangel af et navn på en mandestripper Indifferent), fordi hun smed tøjet før dig.
Du kopiere vel ik Kira Eggers, fordi I sælger de samme ydelser? 

Nu gik indlægget på den anden side med det der står lige oven over Kira Eggers , jeg har altså ikke kopiret noget , jeg læser  i hvert fald som  da du skriver du  istedet for man kopirer ikke , derved skriver mere direkte lige til mig , derved sætter spørgsmål om har kopiret i stedet for at man gør det ikke kopirer andres koncepter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael.... Læs nu hvad manden har skrevet!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis! Yes Der er en grund til, at der var en, der fandt på udtrykket "Det er perler for svin".


jeg mente nu at det hedder; Kaste perler for svin, men sådan er der så meget og som det gamle ordsprog siger: Når krybben er tom, så spiser vi hestene!

De er dårlig stil at kopiere andre! men endnu dårligere ikke at gøre det ordentligt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael.... Læs nu hvad manden har skrevet!

Det gør jeg også men vis du mener jeg har  misforstået , sætter han ordene samme forkert så jeg misforstår hvad han mener er jo ordblind og har lidt hoste , så han ska  lave mere mellemrum i teksten .

men jeg bliver hverdag ved at side og debattere altså de gange de ikke kun siger læs hvad han skriver , men lige mine fejl og han skriver på en meget mere læsevenlig måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael det du misforstod var at han skrev Tænk nu hvis du kopirede Kira... Han sagde ikke du gjorde det..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Fik en af søndags bedste ideer kunne man ikke lave en liste over webshop koncepter man må kopiere for det lyder til nogle gør det ikke noget vis man kopierer andre er det ikke OK at kopiere det hele .

ved at formidle sådan en viden kunne vi iværksættere starte lettere op 

Dog sider jeg lige og tænker måske var det søndag humor han skrev, for mange mener man noget med et glimt i øjet altså smil altså mener det ikke helt , vi alle har jo sin humor.

vis alt kopiers af trådstarter webshop vil jeg mene han har en god sag tekst , produkter , leverandør dog hvordan lige beviser det , jeg har læst flere der har fået kopiret tekst og andet på siden de har sendt en regning til den vedkommen der har kopiret det hele

Der står ingen steder, at vedkommende har kopieret trådstarters webshop!

Der står at vedkommende har samme webshop setup (formegentlig en template eller en standard udgave af et shopsystem), og at vedkommende benytter samme leverandør.
Det har altså intet med kopiering at gøre! Det svare til at påstå, at du kopiere Kira Eggers (i mangel af et navn på en mandestripper Indifferent), fordi hun smed tøjet før dig.
Du kopiere vel ik Kira Eggers, fordi I sælger de samme ydelser? 

Der stod ikke tænk vis gjorde , der stod som jeg gjorde , der stod jo = Du kopiere vel ik Kira Eggers, fordi I sælger de samme ydelser? 

han kunne han tænk  , men nu skrev han du kopiere vel ikke , derved mere som om jeg har kopieret noget tekst, i kan ikke fattet hvor ked af man bliver når forstår på en anden han skriver sådan noget og hvorfor har han ikke skrevet tænkt i stedet for så viste jeg jo han ikke tror jeg har gjort noget forkert 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Mikael det betyder også det samme. Du ser bare ikke ironien i det..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Ja Mikael det betyder også det samme. Du ser bare ikke ironien i det..

For mig betyder ikke det samme , men vis betyder det samme har jeg misforstået  ham , det han skriver , men man lære jo noget hverdag , men jeg er også super motiveret for det er svært lige nogle at forstå alt nogle gange på et forum , da forstår ordene forskellige 

jeg må hellere spørge nogle og slå op i ordbogen om hvem der har ret retskrivning ordbog kan være en god hjælpe når skal lære hvordan ord skal forstås .

Har den dog ikke på min computer en ordbog der forklare ordene , men kan måske finde et links et sted  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Når krybben er tom, så spiser vi hestene!

Det er nu: Når krybben er tom, bides hestene.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)