Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvl gruppen kender i dem

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft reklamer hos dem tidligere - det kørte helt som aftalt og til den aftalte pris - så i mine øjne kan du sagtens indgå et samarbejde med dem.

/Kim

Fra Mern
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  www.hestehaven. dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige sige at jeg hoppede på de TV reklamer, der er kørt over et år nu i Næstved storcenter, Stege og Vordingborg fittness og det har givet mig 0 kunder. Nu kommer de og henter for 3000 + moms varer. Spekulerer over hvor de TV reklamer bliver vist ? Ude på et WC i baglokalet?Jeg føler mig som en hel gratis gavebutik og er rasende, da omsætningen her er meget lille.Angry

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har også store problemer med HVL-gruppen. skrev et indlæg her for en uges tid siden men admin slettede det, da de mente jeg hang dem ud. Jeg lavede også en aftale med reklame for 1/2 år men ingen respons. Da perioden var ved at være over kontaktede de mig, og spurgte hvordan det var gået, hvortil jeg som dig kun kunne sige, ingen respons overhovedet, de sagde så at de mente at perioden var for lille, og at de ville give mig en periode mere GRATIS.  og for mig er en periode mere, samme periode som jeg havde haft altså 1/2 år. Stor var min undren da jeg pludselig modtog en faktura på et helt år med opkrævning. Jeg skrev straks en mail, fik ingen svar . men blev kontaktet pr. telefon, hvortil sælger jo sagde at jeg jo godt kunne regne ud at de ikke gav noget væk gratis, hvortil jeg svarede at nej det kunne jeg ikke, da det var det de havde sagt.

HVL-gruppen har nu sendt en inkasso firma på mig, hvor de nu truer med at sende mig i foedretten. men ved at de først skal bevise at jeg skylder dem penge, for at kunne gøre dette, og jeg har ALDRIG sagt ja til en ydelse med yderlig betaling.

De må ikke begå selvtægt, så hvis ikke du er dømt i fogedretten, må de ikke hente dine vare.

http://www.budgethuset.dk/saadan-klares-fogedretten-nemt/#comment-720

kig engang på denne side, mange oplysninger at hente der

Fra Mern
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  www.hestehaven. dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar,

Jeg søgte om HVL, da de sagde de ville komme og hente for 3000 + moms varer. Fandt denne gruppe og skrev ....Ventede hele dagen, Ingen kom..... Ved ikke lige hvad der sker nu. Jeg har IKKE skrevet under på nogen aftaler, kun fået en, hvor der står i.flg. hyggelig telefonsamtale. Ved ikke om jeg skal give dem varene hvis de kommer?

De har ringet masser af gange og sagt de havde en mand i området, der ville hente varer for pengene og jeg har brokket mig hver gang, da jeg INGEN kunder har haft i det år det har kørt her fra nærområdet. Min webmaster døde for et par år siden, og den hj.side jeg selv har lavet kører rigtig dårligt, men er der. Boghvedeskallepuderne jeg sælger er fantastiske, men rema 1000 er også begyndt at sælge dem for næsten ingen penge og den systue jeg har brugt har måttet holde op, da deres største kunde har flyttet ordrerne til et østland. Så jeg er vist ved at opgive .

Hilsen fra Janne

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HVL gruppen er egentlig bare en annoncehaj på linie med diverse telefupbogsforlag, de er bare lidt mere kreative med at opfinde annoncemedier, men faktum er at du ikke får noget værdi for dine penge.

hestehaven:
hvis de kommer
Janne du skal bare bruge noget hajmanship hvis de dukker op Big Smile (men det gør de ikke)

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har arbejdet der for 7-8 år siden i nogle måneder.... Ville nok lige køre ud og se hvordan de skærme er opstillet! Mange steder de er opstillet, lægger ingen folk mærke til de skærme, da de er alt for anonymt placeret... Er ret sikker på de ikke kommer ud og henter varer :) Og hvis du skulle få lyst til at købe en skærm plads, så kan det være en god ide' at forhandle prisen.. Så vidt jeg husker er den ikke fast, men op til hver sælger at vurdere! Så gå langt ned :) Mener der var en grænse på 1000 - 1200 kr. eller noget i den stil... Men er godt nok lang tid siden jeg var der, så meget har sikkert ændret sig! :)

Fra Mern
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  www.hestehaven. dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Geeked den var god. det var måske et produkt for fremtiden, annoncehajer er der masser af og efter denne oplevelse får de alle den kolde skulder. Pudene og grimerne er super kvalitet - hurtig levering og en hjemmeside der er til at huske. At der i et helt år ikke har været en eneste henvendelse på min annonce, får mig til at tvivle på den overhovedet har været vist... Måske jeg fik den sene sendetid efter de har lukket! Tak for alle jeres svar.

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

HVL gruppen er lige præcis nogle af de gammelkendte reklamesvindlere, som bruger aldeles ufine metoder og har ingen moralske skrupler over at holde fast i, at det "tilbud" du får, er bindende!!! Og de vil bruge alle lovens midler til at få dine penge. Jeg er ikke sikker på at gruppen har eksisteret under det navn mere end et års tid. 

Endvidere er din reklame-eksponering yderst begrænset hos HVl gruppen. Du får meget mere ud af at sætte en annonce i ugebladet.

Når du skal markedsføre dine produkter, skal du alvorligt overveje, hvor den bedste eksponering kommer i din interesse. I en bowlinghal, vil det være oplagt at reklamere for bowling-kugler samt tilhørende tasker og sko. 

Hvis du er nabo til bowlinghallen og har en go-cart-bane, vil det måske også være lønsomt, omend overflødigt. 

Det korte råd : Find en anden markedsførings-strategi. Én, som du selv styrer og kan starte og slutte - og som uopfordret tilbyder dig et tilbud, du kan tage stilling til. 

Mvh. 

Kvante

Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet hos HVL-gruppen i 8 år, og jeg elsker mit arbejde.

Der er ikke tale om noget fup her!
Vi har skærme ca. 150 steder i hele landet. I bowlingcentre, fitnesscentre, campingpladser, svømmehaller etc.

På disse skærme kan lokale firmaer få en annonce på.
Man kan være med på skærmene i alt fra 3-12 måneder.
Hvis man får et opkald fra en sælger, og man tror at firmaet er fup, kunne man jo tage ned og se at skærmen kører. Værre er det ikke.

Vi kan selvfølgelig ikke garantere at man får kunder ved at have en annonce på en skærm lokalt. Men hvilke medier/firmaer kan også det???
Vi kan til gengæld love et vis antal visninger om dagen, til en rimelig og fair pris. 
Vi har kunder der har været med i mange mange år.

http://hvl-gruppen.dk/

HVL-gruppen

Valhøjvej 18 - Baghuset

2500 Valby

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)