Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan løser i problemer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften så fint spørger - hvordan løser i jeres erhvervsmæssige problemer?

Har i gode kontakter, bruger i bestemte værktøjer eller gør i noget helt tredje?

er der fx bestemte problemer i løser på en bestemt måde?

Jeg selv bruger amino og google når jeg skal løse et erhvervsmæssigt problem, i det at der altid er rigtige mange kyndige personer herinde som er parat til at hjælpe! og det er bare super lækkert!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Amino vil nok være mit bedste bud, da jeg er indenfor webudvikling. Her finder du alle de svar du har brug for :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af tre faktorer:

1.) Revisor

2.) Advokat

3.) Netværk (Dette kan også inkludere Amino)

Listen er vilkårlig.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindmap,

the decision book

my team of virtual assistants and web developers/designers

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

løsning på problem ta nogle beslutninger. Og indrøm når de er forkerte og lav det om hurtig muligt så er du kommet langt. selv om det kan være svært at indrømme over for andre og sig selv.

mvh

Steen 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at jeg generelt er tilbageholdende med at lufte spørgsmål, tvivl og problemer på Amino. Når jeg skriver på Amino, repræsenterer jeg mine virksomheder og overfor interessenter er det et skidt signal at sende, når man lufter problemer online. Det er da også en kendsgerning, at der er en del herinde, der har 2 eller flere profiler, så diverse udfordringer ikke kan relateres direkte til ens primære profil og dermed virksomhed.

Jeg gør selv brug af nært betroede: Først og fremmest selvfølgelig mine partnere, men et tæt samarbejde med advokat og revisor er absolut også at anbefale. Generelt går jeg altid til de bedste på sit felt, når der er tale om udfordringer, som kræver faglige kompetencer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)