Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værkstedsregning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

E. Mortensen:

Nej, hvidpladebiler = intet momsfradrag

Dette indlæg siger faktisk næsten alt, hvad der bør siges, om moms og hvidpladebiler!

Man kan dog tilføje, at erhvervsmæssig kørsel over Øresundsbroen giver momsfradrag, grundet en harmonisering med de svenske regler.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo bare at klappe benene sammen og æde den, for det er sponsorerede biler det drejer sig om i vidt omfang - og derudover privat personer der har fået deres brændstof betalt under produktionen - til i hovedsag hvidpladebiler.

Jeg må vel bare tage hele beløbet på konto brændstof med moms i kredit og debetere konto brændstof uden moms (som jeg har fordi der har været brændstof ved kørsel i Sverige med).

Synes I jeg skal efteranmelde moms som sidste kvartal hvor en god del lå - eller bare lade det blive til moms i kvartal 4?

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Såfremt du har angivet 3 kvt, så tag det med i 4 kvt
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for al din hjælp E Mortensen. Jeg efter anmeldte alligevel - og der får skats hjemmeside ikke de store plusser fra mig - ingen kvittering og ringede så til til skat - der efter 40 min venten havde en venlig dame der sagde, at som systemet virkede var det direkte pinligt - hun ville checke om anmeldelsen var gået igennem og ellers ringe tilbage i morgen så jeg kunne bruge snail-mail

Systemerne hos dem er ofte langsomme - besværlige - eller hænger - men menneskene fejler ikke nogetSmile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)