Jeg har selv i den senere tid handlet i flere, mindre netbutikker. Og fra de fleste af dem har jeg meget hurtigt efter bestillingen fået sådan en mail med opfordring til at anmelde butikken hos Trustpilot. Det skete uheldigvis flere gange FØR jeg overhovedet havde fået mine varer. Det tyder altså på en dårlig komunikation/styring mellem butikken og Trustpilots setup. Det hele virker utjekket og amatøragtigt og jeg betragter nærmest mails om Trustpilot som spam. Bruger heller aldrig Trustpilot i min vurdering af en butik. Har aldrig følt, at jeg kunne stole på udsagnene, da jeg er overbevist om, at der sidder mennesker der bevidst skriver falske hhv. gode og dårlige anmeldelser, alt efter hvilke fordele de kan få ud af det. |
Casper Blom:eg har selv gratis-versionen
Jeg synes ikke man for noget ud af at betale, da man kan bruge alt det vigtige gratis.
Casper Blom:Jeg anmeldte nogle anmeldelser til Trustpilot, da min konkurrent havde været inde og anmelde mig, og der gik det tjept.
Slettede di anmeldelsen? På hvilket grundlag?
Min erfaring med Trustpilot er at alle, også dine konkurrenter eller venner af dem, må skrive hvad de har lyst til. For det er jo deres synspunkt der ligger til grunde for anmeldelsen. Så har de været kunde hos dig, har de lov/rettighed til at skrive lige hvad de har lyst til.
Du kan reporterer det, men de sletter ikke anmeldelsen og det kan komme til at koste dig knaster.