Køb et Amino Sponsorlink
Jeg leder efter en oversigt for messer i midt jylland, jeg har et vare sortiment bestående af bl.a kosmetik produkter, parfumer, cremer og smykker.
Er der nogen der kan hjælpe med relevante messer man kan booke sig ind på, da jeg gerne vil ud og fortælle om mine produkter på den måde.
Allipa Deluxe Design inspireret - ingen dyre design priser.
Er lige med på en lytter...
hvad er det for messer du tænker på, fagmesser eller bare almindeligt salgmesser alla de store loppemarkeder , genbrugsmesser, sexmesser osv?
Det jeg havde forestillet mig er almindelige salgs messer, hvor jeg kan komme i kontakt, med en masse almindelig mennesker, hvor ved jeg kan præsentere mine produkter.
Det skal heller ikke være de helt dyre messer til over 10.000 kr. , men max 4000-5000 kr for en weekend.
Et smart sted at søge er de store messehaller, ( Herning, Forum, bellacenter, Carlsbergs tapperihaller) osv. messeoversigt som du finder på deres hjemmeside.
http://nordfair.dk/?id=7
Kan være et bud.. Fornuftige priser, og de markedsføre messerne godt.
Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet frem til messer nok, men hvis du er interesseret i at udstille lidt længere sydpå, er der her i Trekantområdet noget der hedder Shopping Bazar: (www.shopping-bazar.dk), der bliver afholdt i flere forskellige byer.