Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

Er du verdensmester i pressemeddelelser?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 2.785
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. maj 09
Indlæg ialt: 692
Amino Plus

Skrevet 23-10-2011 kl. 14:33

Hej alle. Smile

Er her nogle af Jer der ude som er verdensmester i pressemeddelelser, jeg skal have sendt en ud inden så længe og er ikke den bedste til det, så tænkte at der måske var en af Jer der ude som var 100 % prof til det, modtageren af meddelsen skulle jo også gerne bruge den/os Wink

Venlig hilsen.

Ronnie

Venlig hilsen.

www.ballobberne.dk

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Casper Lohse
Debatten er sidst flyttet af Casper Lohse
Amino-karma 31.277
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 6.226
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet 23-10-2011 kl. 14:51

Ballobberne:
Er her nogle af Jer der ude som er verdensmester i pressemeddelelser,

Vi er i hvert fald mange, der påstår, at vi er rigtig dygtige til det.
Hvis du læser de to blogindlæg, jeg linker til på min side om pressemeddelelser, kan du se, hvordan den skal skæres.

De to links er nederst til venstre på denne side: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/pressemeddelelse/

Venlig hilsen

Hans

BEDRE BILLIGE TEKSTER
Jeg råder over Danmarks bedste hold af freelanceskribenter, som står klar til at levere billige tekster i ordentlig kvalitet.
1/3 af skribenterne er studerende med topkarakter i skriftlig dansk. 2/3 er voksne med akademisk uddannelse og masser af erfaring.
Alle har bestået en testopgave og arbejder under min professionelle supervision. Ring og hør nærmere - 2814 8403.
3500 km rundt om Danmark i kajak - SPONSORER SØGES!

Amino-karma 2.785
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. maj 09
Amino Plus
Ballobberne & Co.
Skrevet 23-10-2011 kl. 14:59

Hej Hans Smile

Men så skal jeg jo også lave noget Big Smile

Jeg har ikke så meget tid og forstand på det, jeg har bare en masse takst som skal sættes sammen og så sendes ud rigtigt.

Hilsen Ronnie.

Venlig hilsen.

www.ballobberne.dk

Amino-karma 31.277
Tilmeldt 14. apr 05
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet 23-10-2011 kl. 23:31

Hej Ronnie

Hvis du kigger godt efter på den side, jeg linker til, vil du opdage, at der faktisk står, at du kan købe sådan én i min butik.Big Smile

Ring lige i morgen, mandag - så ta'r vi en seriøs snak om det.

Mit nummer er 2814 8403.

Venlig hilsen

Hans

BEDRE BILLIGE TEKSTER
Jeg råder over Danmarks bedste hold af freelanceskribenter, som står klar til at levere billige tekster i ordentlig kvalitet.
1/3 af skribenterne er studerende med topkarakter i skriftlig dansk. 2/3 er voksne med akademisk uddannelse og masser af erfaring.
Alle har bestået en testopgave og arbejder under min professionelle supervision. Ring og hør nærmere - 2814 8403.

Amino-karma 819
Fra København
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 155
Amino Plus

Hans er god at ringe til, og det er jeg også. Jeg har skrevet flere hundrede pressemeddelelser og fået dem placeret i medierne. Tag et kig på www.ytr.dk og ring gerne (også) til mig på 21 77 79 21. 

Venlig hilsen 

Hans Henrik 

Amino-karma 2.785
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. maj 09
Amino Plus
Ballobberne & Co.
Skrevet 24-10-2011 kl. 19:53

Hej til Jer alle.

Jeg ringet i dag til Hans Stokholm Kjer og fik en llllaaaannggg snak Stick out tongue og har valgt ham til at lave mine presse ting, da det ikke bare er en enkel pressemeddelse som skal ud, men et helt forløb over længer tid, jeg glæder meget til at arbejde sammen med Hans Stokholm Kjer og se hvad han kan gøre for mig og mine 4 små venner.

Venlig hilsen.

Ronnie.

Venlig hilsen.

www.ballobberne.dk

Amino-karma 31.277
Tilmeldt 14. apr 05
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet 24-10-2011 kl. 19:57

Ja, jeg snakker meget...

Og jeg glæder mig også rigtig meget til samarbejdet både med dig og dine skægge venner.

Venlig hilsen

Hans

BEDRE BILLIGE TEKSTER

Amino-karma 4.777
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 918
Amino Plus
Johnny Nielsen
Fra Toprobot.dk
Skrevet 24-10-2011 kl. 19:59

Hans Stokholm Kjer:

Ja, jeg snakker meget...

Men du skriver bedre :-)

Amino-karma 2.785
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. maj 09
Amino Plus
Ballobberne & Co.
Skrevet 24-10-2011 kl. 20:05

Den samtale med Hans i dag var vist også min skyld den blev så lang Smile jeg er beder til at snakke end at skrive og man skal jo gøre det som man er bedst til.

Venlig hilsen.

www.ballobberne.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: