Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp - alle forsvinder fra min shop inden de køber

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

www.cakesandmore.dk oplever modgang. Hele efterårsferien har ordre niveau lagt lavt ! Plus der lige pludselig forsvinder mange inden de køber. En ny tendens som har stået på i en uges tid nu.

Har forbedret min checkout med underlige ting som var overflødig. Og forsøgt at give mere Info til brugerne.

Har besøg nok - over 300 i går - men kun 1 handel.

Andre dage har man haft 8 på 200.

Er efterårsferien død periode for webshop eller er der noget galt med min shop??

Alt input er guld værd....!! :-)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer dine besøg fra?

Nu hvor du laver dette indlæg får du nok rigtig mange besøg gennem Amino.dk (altså lige bortset fra at du ikke har gjort dit link aktivt)  og vi køber sikkert ikke så meget - så spørgsmålet er jo ikke så meget, hvor mange besøgende, men nærmere hvilke besøgende  du  har :)

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Et par forslag:

Jeg kunne foreslå dig at arbejde med at gøre produktbeskrivelserne mere sælgende. Men inden man som bruger af dit flotte site (har selv en meget sød tand) klikker ind til de konkrete produkter, så mangler jeg noget beskrivende og indbydende tekst om, hvem webshoppen er til, hvordan man bruger produkterne, gode idéer, inspiration, osv. På den måde kan du hjælpe en potentiel kunde til at få et brændende behov, som netop din webshop kan opfylde. :-)

Mvh

Anne Kathrine

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg skriver dette for at hjælpe ikke kritiserer, Men baggrundsfarven minder mest om noget til et dukkehus, syntes også du har for meget skrift, inden billederne.Hvis det  skal det være en shop så skal du måske overvejde at have lidt større billeder med priser og et slide show i toppen til information. det sælger godt for tiden.

Jeg fik selv den opfattelse med det samme at jeg måtte ud, tror du skal tænke mere stilrent specielt med hensyn til baggrundsfarver.

men hvad ved jeg, er jo ikke ekspert 

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Nu har du allerede fået en masse god input, men jeg kan dog supplere med lidt.

Dine knapper "I indkøbskurven", "Kurvens indhold" osv. er i en meget almindelig og kedelig farve/form. Lav dem evt. noget større og eksempelvis grønne, så man får lyst til at trykke på dem ;-). Prisen bør du også gøre lidt større, ændre evt. også farven på den.

Når man trykker på "Klik for større billede" popper billedet op på en ikke-så-charmerende måde, installer evt. et jQuery-plugin: http://fancybox.net/ - det virker langt mere professionelt, og er samtidig langt mere brugervenligt. Dine produkter udstilles også meget lækre og på en langt mere overskuelig måde.

Der kunne også godt gøres noget ved dit toplogo.

Kan se at du har en ganske fin omtale her: Trustpilot.dk - det kan du da sagtens prale lidt af! Det er der rigtig mange virksomheder der gør, se f.eks. Billigvvs.dk (højre side, under e-mærket).

Held og lykke.

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er sku så dejligt der nogen som gider hjælpe herinde.

Først om fremmest kommer de fleste brugere fra kageblogs, googlesøgning og adwords (100 om dagen - ca. 175 - 200 kr.)

Jeg kan godt se det med bedre beskrivelser og metoder til at bruge det. Men det grundlæggende nye problem er at folk forsvinder når de har fyldt kurven med produkter og kommer ikke videre :-( Så folk må jo godt vide, hvad de vil have :-)

For meget tekst i toppen. Ja - måske rigtigt - men vil bare gøre klart hvad vi står for og hvad kunden kan forvente. Men et topsælger - tilbudmodul bliver helt sikkert udarbejdet nu her.

Mht. farver - god ide. Ser om jeg kan finde ud at gøre dem grønne. Og prisen størrer - altså skriftstørrelsen :-)

Men igen - problemet er at folk forsvinder med fyldt kurv. Konverteringsgraden har ellers gennem oktober lagt på 2%, hvilket siges at være ok for en ny shop. Og så ligepludselig denne mærkante ændring. 

og ja - trustpilot - reklamere jeg en smule i toppen af min site. Synes trustpilot modul - over 300 kr. er meget. Men kunne jo sagtens lave det lidt bedre selv. Lave mit eget logo med det :-)

Tilsidst - fancybox - må jeg lige kigge på. Ved ikke om det kna implementeres i min shop.

Igen tak til alle jer som gider og hjælpe mig :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ligger ud på amino.dk vi tjekker siden 

God ide ligge et efterårs tilbud på siden alle årstider et tilbudligges på siden

lave events

skrive mere i produkter mere punkt opstillet 

kan se kagerne fra flere sider

gerne videoer af kagerne og kan dufte næsten hvor dejlige de er 

flere kage tips jo flere jo bedre 

lige ros fra kunder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Viktor:
Hejsa alle sammen

www.cakesandmore.dk oplever modgang. Hele efterårsferien har ordre niveau lagt lavt ! Plus der lige pludselig forsvinder mange inden de køber. En ny tendens som har stået på i en uges tid nu.

Har forbedret min checkout med underlige ting som var overflødig. Og forsøgt at give mere Info til brugerne.

Har besøg nok - over 300 i går - men kun 1 handel.

Andre dage har man haft 8 på 200.

Er efterårsferien død periode for webshop eller er der noget galt med min shop??

Alt input er guld værd....!! :-)

Du har mere eller mindre selv beskrevet dit problem. Dit checkout er ændret, og det er sikkert i denne ændring at du har skabt et nyt problem. måske ikke for alle, men for en del andre. prøv at gå tilbage til den gamle checkout du havde, og se om sitet ikke retter sig igen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)