Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop hjemmeside, kun sociale medier?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Hvis du vælger at placere dine guldkorn hos andre medier (udenfor din kontrol), gør du dig selv dybt afhængig af disse mediers fortsatte eksistens.

Hørt!

Og det handler ikke bare om eksistens, men også om deres kontrol og gøren og laden.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et emne du brænder for at skrive om - og du gerne vil tjene penge, så kan jeg kun tale for at oprette din egen blog på dit eget domæne. Især når du jo så har en virksomhed du kan linke til engang imellem. 

Jeg har svært ved at se hvorfor du skulle vælge de andre. Det er så dem der får værdien af dit arbejde 100%, men omvendt ved jeg da også at jeg kan få masser af opmærksomhed ud af det mest intetsigende blogindlæg hvis jeg vælger det rigtige blogforum. Men så kan jeg bare ikke tjene på det uanset hvor mange der kigger på det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
- og du gerne vil tjene penge

Jeg er ikke interesseret i at tjene penge på dette, men at få læsere til siden. Jeg ved godt det lyder underligt på amino.dk, men sådan er det nu :)

Nu er det heller ikke sådan at jeg ville være bange for at ting pludseligt var væk, hvis fx. et medie skulle lukke ned. Jeg har altid en lokal kopi, hvis jeg skriver en artikel.

Men når netop målet er at samle læsere, jaså er der stor fare hvis noget "går ned" og derfor har jeg efter Jeres gode råd, startet en blog!.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis målet er at samle læsere, så ville jeg prøve en af de blogs der er rundt omkring på aviserne. Jeg har i hvert fald været overvældet over at et nyt intetsigende testindlæg kunne skabe så meget røre i andedammen. Masser af feedback. Måske var det bare fordi jeg var ny. Ved det ikke, men orker ikke rigtigt så meget smalltalk fra så mange fremmede på en gang selvom det er sødt. 

Jeg kan godt lige det bliver lidt fagligt og man kan se hinanden lidt and. Men det kommer så også an på hvad du vil skrive om. Det kan også være surt at skrive en masse og at der ingen er der gider læse det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)