Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop hjemmeside, kun sociale medier?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har et emner, som jeg brænder for at skrive om, men må erkende at min motivation ligger for emnet, og ikke SEO, design, hjemmeside og meget andet. Tilgengæld vil jeg gerne dele det med så mange som muligt, og målet er derfor at få en masse til at læse om emnet. 

Jeg overvejer derfor om sociale medier bør være stedet hvor jeg ligger min energi, og dropper alt om en hjemmeside til dette projekt. For måske er det nemmere at få andre til at læse på fx. facebook, end at jeg skal lave en masse linkbuilding før der kommer besøgende på ens hjemmeside?....

Hvis jeg valgte at gøre det, hvor vil i så anbefale mig at starte? Facebook? Google +?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du vælger at placere dine guldkorn hos andre medier (udenfor din kontrol), gør du dig selv dybt afhængig af disse mediers fortsatte eksistens.

Skulle de en dag ophøre med at eksistere - eller kan du en dag ikke længere acceptere deres betingelser og vilkår -, forsvinder alt det, du har bygget op (ikke mindst referencer og links til det, du har bygget op).

Jeg ville aldrig selv vælge den strategi, og vil ikke anbefale nogen at gøre det. Men valget er naturligvis helt dit eget.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jesper.

Syntes ikke helt det er så lige til :), jeg giver dig dog ret i dine "minusser", men jeg mener også der er plusser, også er det lige at gøre det op...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Tak for svaret Jesper.

Syntes ikke helt det er så lige til :), jeg giver dig dog ret i dine "minusser", men jeg mener også der er plusser, også er det lige at gøre det op...

Kan du love mig at overbevise alle mine strip konkurrenter om de skal droppe deres hjemmesider skal jeg love dig jeg giver dig en god pose penge der dækker din livs pension at blive den eneste på markedet med en hjemmeside ser jeg som en stor fordele 

jeg tror også din branche vil hilsen din ide velkomme altså du gør det , men de gør det ikke , måske kan du vis er virkelige god til at overbevise sige det skal lukke deres hjemmesider og lige med et åben din egen side , på mig virker du yderste troværdig derved måske noget du kan overbevise andre om der ved mindre omkring SEO 

Jeg ville dog ikke sige smart for hvad vis facebook lukker din side vis en ser sur på dig og du satset alt på denne side

hvad kan du gøre ingenting vis en gruppe lukkes du vil være fuldt ud afhængighed af dem i evig tid og vis sker ændringer kan det betyde den total lukning af din virksomhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Kan du love mig at overbevise alle mine strip konkurrenter om de skal droppe deres hjemmesider skal jeg love dig jeg giver dig en god pose penge der dækker din livs pension at blive den eneste på markedet med en hjemmeside ser jeg som en stor fordele 

Hej Mikael

Der ligger ikke en virksomhed bag mine tanker, og heller ingen planer om dette. Der er alt ingen ønsker om økonomisk gevinst, men derimod læsere, der får noget ud af mit indhold. 
Jeg er klar over at det tiltider er samme faktorer der gør sig gældende, men her er jeg altså mere interesseret i at en masser "gider" læse med.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Mikael christiansen:
Kan du love mig at overbevise alle mine strip konkurrenter om de skal droppe deres hjemmesider skal jeg love dig jeg giver dig en god pose penge der dækker din livs pension at blive den eneste på markedet med en hjemmeside ser jeg som en stor fordele 

Hej Mikael

Der ligger ikke en virksomhed bag mine tanker, og heller ingen planer om dette. Der er alt ingen ønsker om økonomisk gevinst, men derimod læsere, der får noget ud af mit indhold. 
Jeg er klar over at det tiltider er samme faktorer der gør sig gældende, men her er jeg altså mere interesseret i at en masser "gider" læse med.

 

så må en almindelige blog være det korrekte til dig og en masse social markedsføring mod denne blog , intet går tabt når der sker ændringer i hvert fald ikke i samme grad tabes der , det er klart hvad jeg vil  anbefale dig det er  en blog til dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lav en blog, som du selv har 100% kontrol over (domæne/indhold) lav designet så smalt at det kan bruges som iframe-indhold på facebook efterfølgende. Når du har lavet bloggen opretter du en fb-side, og putter din blog på som iframe-indhold, på den måde slår du to fluer med et smæk, og er ovre dine bekymringer.

Der er så kun problemet med DC, - som du lyder som om du er ligeglad med, men som du kan løse med meta tagget rel. canonical.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske et Tumblr-site på eget domæne kunne være en go' mellemvej?

Jeg er meget på linje med Jesper, der anbefaler at være meget varsom med at bygge på andres platforme. Det har mange igennem tiden fortrudt, selvom det kan være en genvej til småresultater på den korte bane.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres mange gode råd.

Jeg fandt et tumbl inspireret theme til wordpress og eget domæne, også skulle det blive nemt og hurtigt at ligge indlæg op. Samtidig vil jeg fokusere meget på facebook m.m.m og men ikke mindst lave indhold på mit eget domæne.

Tak for de gode tips!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er et svensk reklamebureau der gjorde det et års tid tilbage... http://www.facebook.com/ingo

:) Kim
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)