Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International udgave af amino?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til en international/ engelsk skrivende udgave af amino?

Venligst GMMM

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino is international… Stick out tongue

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej GMM,

Det er et ganske godt spørgsmål du stiller.
Jeg tror dog, hvis jeg skal være helt ærlig ikke på, at der findes et lige så godt online forum/community som amino i HELE verden, og nej heller ikke på engelsk.
Det jeg mener er, at amino har alt hvad du skal bruge, og jeg mener alt, SEO, Marketing osv.
Jeg tror virkelig det bliver svært at finde en engelsk side med alle de forskellige features og læring, som man kan hente fra Amino og så GRATIS!
Det vil mere være sider, som kun er med SEO, og kun med Marketing, her er der ALT!

Så det jeg prøver på at sige, er at jeg tror ikke der findes en iværksætter portal udover Amino med så meget indhold (viden at hente fra forskellige områder dvs. ingen googlen efter SEO, eller viral markedsføring, det hele er samlet her), og lige så grafisk flot og sjov at bruge som Amino.

Håber det hjalp, og du forstår min pointe hehe :-)

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

P.S

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl :-) 

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt svar :-). Jeg leder efter viden omkring produkter, der måske er større i udlandet....hvor kan man blogge sig til sådan???

Venligst GMM

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, hvis det var mig ville jeg spørge Amino hvor, haha :-)

Spøg til side, jeg må desværre være dig svar skyldig, aner det ikke, desværre..

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

GMM:

Godt svar :-). Jeg leder efter viden omkring produkter, der måske er større i udlandet....hvor kan man blogge sig til sådan???

Venligst GMM

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Det kræver at bruge en blog, hvis du vil blogge dig til noget Smile

Men jeg har fået et tip om at Amazon skulle være godt til at undersøge efterspørgslen efter bestemte produkter/nicher. Med andre ord, så checker du op på hvor populære f.eks. nogle bestemte akvariefisk er ved at se hvor mange der køber bøger omkring disse.

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det här med internationella motsvarigheter till Amino är ständigt återkommande. I tråden nedan finns en hel del listade, både engelska, men också från andra länder. Hoppas det kan ge dig lite hjälp på vägen:

http://www.amino.dk/forums/t/116985.aspx

Ha en fortsatt bra dag

Stefan Kalmar

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke der findes andre sites hvor man har så frihed som her på Amino :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tek-2518:

Tror ikke der findes andre sites hvor man har så frihed som her på Amino :)

Det kunne være fint, hvis lidt flere rent faktisk forholdte sig til hvad behovet er for trådstarter.

Han kan jo ikke bruge det til noget at en masse mener at der ikke findes noget internationalt, som er PRÆCIS ligesom Amino. Og hvis I ikke mener der er det, så giv i det mindste bud på sider, som minder om Amino ud fra hans behov. Hvis I ikke kender sådanne sider, så lad være med at påstå at de ikke findes Wink For selvfølgelig kan kan finde info om internationale produkter på nettet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)