Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop system, Paypal understøttelse, fragtberegner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg skal til at åbne en elektronik webshop da jeg syntes mail-salget er begyndt at stige mig lidt til hovedet. Tror helt bestemt også vores kunder syntes bedre om et automatiseret indkøbs- og betalingssystem.

Jeg har god programmerings erfaring inden for PHP, HTML og brugen af MySQL databaser og vi har egen webhost med rigelig plads.

Vi er derfor på udkig efter et webshop system og ville blive glad for jeres mening.

Webshoppen skal bruges internationalt, og førhen har alle vores kunder betalt via Paypal, så vi vil gerne fortsætte med dette. Den eneste problem tanke vi har er hvordan fragtberegningen kommer til at foregå.

Forhen har vi benyttet Post Danmark til at sende vores produkter, idet DHL er for dyrt for det antal salg vi har.

Vi har kigget på både osCommerce and Unique Free men har ikke helt kunne se hvordan fragtberegningens integrationen skulle fungere.

Vi vil derfor blive glade for at høre nærmere om de løsninger i bruger, om i selv har sat dem op, og hvordan det fungerer rent betalings- og fragtmæssigt.

Med Venlig Hilsen

Thomas Jespersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har selv brugt OsCommerce til de webshops jeg har sat op og der har fragt beregning været helt kanon.

Jeg ved at i OsCommerce, kan man indstille at en samlede pakkevægt på for eksempel 1-5 kg koster 80 kr. 5-10 kg koster 100 kr. osv.
Du indstiller altså en vægt på hver enkel produkt og herefter når kunden har en 3-4 produkter i kurven, ligger systemet vægten sammen og finder så den fragtpris du har indstillet.

Paypal kan også nemt integreres i OsCommerce og oscommerce kan også bruges internationalt da du kan vælge at lade kunden vælge hvilket sprog siden skal vises i (kræver selvfølgelig at sprogpakken for det valgte sprog er installeret)

Håber du blev lidt klogere, ellers må du sige til :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for dit svar. Ét spørgsmål, hvad så med forskellen på fragtpriserne alt efter hvor pakken skal sendes til (land, Europa, USA osv.)?

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jespersen:
Ét spørgsmål, hvad så med forskellen på fragtpriserne alt efter hvor pakken skal sendes til (land, Europa, USA osv.)?

Det ændrer du også i OsCommerce, ganske enkelt.

Du har noget der hedder forsendelsesområde, en for danmark, en for USA osv.
Når du så opretter fragt priserne, vælger du for hvilket forsendelsesområde fragtprisen skal gælde.

Altså 1-5 kg. 80 kr. skal gælde i Danmark, så vælger du forsendelsesområdet for Danmark, så vil denne fragtpris kun være aktuel hvis kunden har valgt siden på dansk :-)
Ligeledes gør du selvfølgelig med de andre lande.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan varmt anbefale PrestaShop (www.prestashop.com), som kan alt det du beskriver. Jeg kørte OsCommerce før, og det er slet, slet ikke på niveau med PrestaShop. I OsCommerce sidder man konstant og roder i php filer for at få ting til at spille sammen. I PrestaShop installerer man et modul og så virker det - meget groft sagt, men jeg har sparet timevis på vedligehold af min shop, efter jeg skiftede til PrestaShop.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

magento kan alt det du vil have, plus paypal er integreret som standard og du kan definere ved hjælp af tabelrates hvordan priserne skal være i danmark i forskellige intervaller og til til andre lande, ned til mindste detalje.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Som den sidste taler også var inde på, er de ting du nævner standardfunktionalitet i Magento. Samtidig har du også mulighed for at sætte prisregler op, eks. fri fragt ved køb over 500 kr., fri fragt ved køb af 3 af en slags, eller hvad det nu måtte være.

Du kan også få et Magento-modul som integrerer til Post Danmarks Web Pack, men det er selvfølgelig antallet af pakker der afgører om det er interessant.

Der er mange måder at sætte Magento op på, og det er meget forskelligt hvad de enkelte leverandører tilbyder, du kan læse lidt mere om vores måde at håndtere Magento på, ved at klikke på linket.

Mangler du råd og dåd, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh. Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har være inde at tjekke Prestashop ud, og lurer på een ting: hvordan integrerer jeg betaling med dankort? Kan se i har gjort det på www.jojoba.dk . Er det et ekstra modul, for det fremgår ikke af den liste af muligheder på Presta's side....`?

På forhånd tak

MBH

Brian

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bdegn:

Hej 

Har være inde at tjekke Prestashop ud, og lurer på een ting: hvordan integrerer jeg betaling med dankort? Kan se i har gjort det på www.jojoba.dk . Er det et ekstra modul, for det fremgår ikke af den liste af muligheder på Presta's side....`?

På forhånd tak

MBH

Brian

Hej Brian

Vi bruger epay til Dankort, Visa Dankort og eDankort. ePay har lavet et modul, man kan bruge til dette i PrestaShop - dette kræver en indløsningsaftale med Nets. Til de internationale kreditkort bruger vi Moneybookers pt..

Jeg hjælper gerne med opsætning og tilpasning af PrestaShop, send evt. en PB med yderligere oplysninger.

mvh

Ann Karina

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tusind tak for jeres indlæg.

Jeg vil i den kommende uge forsøge at sætte PrestaShop op og se hvordan dette fungerer. Umiddelbart er det PrestaShop jeg hælder mest til, men hvis jeg ikke kan få denne sat op forsøger jeg mig med Magento i stedet.

Med Venlig Hilsen

Thomas Jespersen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)