Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værelse i Hong Kong søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, håber det er det rigtige sted at skrive. Stick out tongue

Jeg rejser til Hong Kong d. 3 November for at oprette virksomhed, og mangler et værelse for en 3 ugers tid. Fra d. 3-27 November.

Jeg er ikke så krævende. En seng, skrivebord og mulighed for bad er fint. Hvis der er internet ville det være klasse Smile

Jeg er en fyr på 29 år. Jeg har efter en del år som lønslave besluttet mig for at prøve mit held i udlandet, for at skabe et bedre liv. Drømmen er at blive millionær på tid Smile. Hvis du kunne hjælpe mig med et værelse, ville jeg være yderst taknemmelig.

Hvis der er nogen der kunne komme med nogle gode erfaringer fra Hostels eller Guest houses i prisklassen max. 170 kr pr. dag. Ville det også hjælpe.

Tak, på forhånd.

mvh

Tomasz Pielak

http://about.me/tomaszpielak

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ved at der findes steder i din prisklasse men vær lidt forsigtig , det er ikke alle steder hvor sikkerheden er i top - så jeg ville vælge og finde et billigt hotel og så lave en speciel deal med dem, normalt kan man få gode priser på længere ophold.

Bendtsen

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tomasz,

Jeg kan desvaerre ikke tilbyde dig husning i HK, men kan du nøjes med Kina (1,5 time fra HK downtown), har vi et værelse du meget gerne maa låne.

Mvh.
Kasper
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVM

Jeg har ikke modtaget din PM. Kan du ikke sende den igen.

mvh

Tomasz

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)