Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal ændres på min forside. Kun 50% klikker videre

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hassan Aziz:

Det er bare helt generelt når du skriver indlægamino, Men jeg vidste jo ikke du var ordblind. Tror jeg har forstået dit indlæg :) Jeg håber ikke jeg fornærmede dig.

Det er OK , jo har en del problemer tit med det , jo nogle enkle gange misforstås .

1 bange jeg  skriver overhovedet 

2 vis ikke skriver opdager folk mig ikke

3 lige vel hvad gør jeg fejl i indlæg 

4 enten stop eller bare skriv 

5 vis skriver få  bliver folk sur da de jo misforstår mig de opdager ikke jeg bytter rundt på ord

6 meget de opdager mig men der er så nogle flere fejl

7 Derved køre op og ned for vil ikke misforstås 

8 Kunne da godt tænke feedback men er for meget at kræve 

9 vis kun lavt ville ingen kende mig og mine fejl og jeg bange hvad folk så synes , for de vil hurtigt se ikke se jeg byttet rundt og tro jeg bare skriver fordi er sur på den person

10 det er umuligt at debattere tit med en der bytter rundt da jeg tit retter efter en siger fejl eller jeg ser en fejl og jeg kan jo ikke få en der gennemser alle mine indlæg før jeg poster så jeg må leve med jeg misforstås sådan er det at være ordblind ,

også når jeg skriver mail eller skriver til andre mennesker misforstås jeg, måske tager jeg det nogle gange personligt men alle kan jo ikke vide det og alle vil lige vel hvad vil altid være nogle der ikke tager hensynd jeg må leve med jeg er ordblind og jeg må erkende mange synes det kræver for meget tid at forstå en 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er enig med mange af de andres indlæg om det lidt triste udseende.

Mht. til det sproglige i din shop, så synes jeg, at skal du få læst korrektur. Der er en del grammatiske fejl, jeg tillader mig at komme med et par eksempler:

"Her hos Fungadgets.dk stræber vi efter at kunne leverer" skal være .... levere

Din infoboks: Det hedder "ordrer op til" og ligeledes "ordrer over..."

Teksten "Vi kan få næsten alle iPhone 3 cover, iPhone 4 cover og HTC Desire S cover hjem på bestilling. "Og dit cover bliver ikke dyre af at det skal bestilles hjem specielt til dig."

Når du nævner "alle" så må det også skulle være covers (i flertal).

"det bliver ikke dyre" --> dyrere

Jeg kiggede på tre produkter og fandt stave-/slåfejl på alle.

Grammatiske fejl nedsætter troværdigheden i din shop, det kan faktisk godt få en som mig til at lukke siden, fordi jeg ikke kan tage den seriøst. Men det er da et nemt sted at starte med at få rettet til.

Efter min mening, må din topmenu godt være i en anden farve, der skiller sig mere ud og så et flot logo og generelt lidt flere farver og større skrifttyper.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)