Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal ændres på min forside. Kun 50% klikker videre

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle af jer flinke Aminoer, der kunne tænke sig at komme med forslag til ændringer af min shop forside, hvor jeg sælger iPhone 3G covers og iPhone 4 covers

Næsten halvdelen af de kunder der lander direkte på min forside, forlader den igen, uden at klikke sig videre. Og det vil da være tosset ikke at gøre noget ved.

Skal jeg helt sløjfe begge sidebars helt, og selv designe en menu i midten med lidt mere farve?

De fremhævede vare er der stort set ingen der klikker på, så de skal også bare væk.

Eller skal jeg i stedet sørge for at optimerer mine andre sider, så jeg ikke får så mange besøgende på forside?

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er navnet fungadgets.dk et problem. Jeg forventer noget andet end smartphonecovers, når jeg går ind på siden. Bare af den grund ville jeg nok være en af dem, der klikkede væk.

Hvis du fx ser på www.gadgets.dk - så er det i den retning, mine forventninger ville gå...

/Marianne

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det de to undersider du har linket til du vil have respons på? Eller er det forsiden? Jeg er forvirret.

Men hvis det er undersiderne, så ville jeg nok sætte billeder af covers ind, i stedet for bare at have de "tomme" apple logoer, da det får en til at tænke shoppen er under opbygning etc. medmindre man tager sig 5 sekunder til at læse igennem hvad der står. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:

Jeg tror ikke det har noget med shop navnet at gøre. Det er trafik på specifikke søgninger der er et problem, og ikke når folk klikker sig direkte ind på siden.

Martin:

Det er forsiden der er et problem. Altså http://fungadgets.dk

Det forslag du kommer med til undersiderne er der testet meget på. Og de "tomme" logoer er langt bedre end covers :) Så det skal der ikke laves om på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg bliver ked af at møde en masse apple billeder. Der udover har Marianne ret! - Fordi når man går ind på fungadgets så regner man jo med at det er gadgets. Og ikke Iphonecovers.

Når du går ind på gadgets.dk så har folk jo også en forvetning om at det ikke er iphone covers :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Fordi når man går ind på fungadgets så regner man jo med at det er gadgets. Og ikke Iphonecovers.

Hvad regner du så med at finde når du går ind på Amino.dk? Eller Hugabee.dk?
Dåser med amino syre, og en guide til at kramme en bi ;)

Hvis Marianne skulle have ret, skulle det også være galt på alle mine andre sider.
Når folk søger via google og klikker ind på en hjemmeside, er der meget få der kigger på sælve domænet. Så problemet ligger IKKE der.

Det er brugervenligheden der ikke er god nok. Og jeg håber at der måske er nogen der kunne komme med forslag til forbedringer.
Eller fortælle om det måske var en bedre ide at SEO optimerer til andre sider, så der ikke var så mange direkte besøg til forsiden

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da lige hurtigt komme med en liste, som jeg tror ville hjælpe lidt. Det var i hvertfald det jeg kom til at tænke på da jeg så siden.

Der mangler farver. Den er grå, med sort skrift, hvilket får den til at fremstå rodet.
Som minimum ville jeg lave et andet logo, du kan nemt få lavet et herinde ret billigt men med en god standart.

Gør noget ved tingene til højre for logoet, det ser rodet ud. Du behøver f.eks. ike have en kurv der, den er jo lige nedenunder. Det samme med kontakt. Jeg kan ikke se hvorfor der skal være en oversigt og bogmærke der oppe, jeg tror virkelig ikke det gavner.

Lav indkøbskurven i en anden farve, så det ses helt tydeligt at det er en shop (husk at alt foregår i underbevidstheden hos kunden, og man skal prøvet at tænke over, hvad forventer forbrugeren)

Hvis den fysiske adresse og evt cvr nr ikke står på forsiden (oftest nederst på siden) finder folk den ikke troværdig. Jeg ville aldrig handle der hvis ikke jeg kan se en adresse inden for 3 sekunder.

Jeg ville nok bytte rundt på boksende i højre side, altså info og gratis skærmfilm, så kommer der noget mere farve og liv overst, plus at den virker mere troværdig.

Nå.. der var lige lidt til at starte med :)

Jeg håber du kan bruge det til noget :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fungadgets - Allan:
Hvis Marianne skulle have ret, skulle det også være galt på alle mine andre sider.
Når folk søger via google og klikker ind på en hjemmeside, er der meget få der kigger på sælve domænet. Så problemet ligger IKKE der.

Du har ret vil jeg mene! :)

Det er det gode ved online markedsføring, domæne navnet er stort set ligegyldigt. Jeg ville ikke stille spørgsmålstegn ved det.

Der findes mange store sider, hvor navnet ikke har noget direkte med varerne at gøre; Wupti, Kelkoo, expert osv..
Så det med domænenavnet er noget vås for at sige det lige ud..
Det ville ihvertfald være dumt at skifte det ud :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan du må forstå at jeg prøver at hjælpe dig. Jeg har altid troet at du ejede en gadgets shop. At tro at tomme apple billeder virker fremfor de rigtige billeder af de covers man køber virker meget utroværdigt :)

Du bliver nødtil at tage imod det vi siger til dig.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:

Jeg takker mange gange. Der var lidt at gå i gang med :)

Jeg har overvejet at fjerne stort set alt på forsiden, os så bare have lidt tekst/billeder og så selv designe en menu med lidt flere farver.
Når folk så er kommet videre fra forsiden, så dukker kurven, menuen og alt det andet op. For der er ikke problemer med at navigerer rundt, når de først er kommet forbi forsiden.

Og nej, domænet bliver ikke ændret, da det stort set ikke har noget at sige, som du selv er inde på :)


Side 1 ud af 5 (42 indlæg)