Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metabeskrivelse erstattet med elementer fra siden - nøj hvor irriterende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere og flere af vores resultater får en anderledes metabeskrivelse.

Jeg har en ide om at jeg ved bedre hvad der skal indgå i den end google, og derfor kunne jeg godt tænke mig at slipper af med den irriterende element visning:

http://d.pr/YNCy

Er der nogen der kan hjælpe med det?

Og er der nogen der har undersøgt om de her resultater øger CTR?

Tim

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at din side titel næsten er den samme som beskrivelsen, jeg gætter på at der er derfor.

<title>Festkjoler - Køb din drømme festkjole nu. Mange kjoler til fest! Vi har Også billige festkjoler online</title>

<meta name="description" content="Festkjoler der giver dig et drømmelook. Find din nye festkjole blandt vores brede udvalg af kjoler til fest og billige festkjoler online. Gratis levering!">

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen:

Kan se at din side titel er den samme som beskrivelsen, jeg gætter på at der er derfor.

<title>Festkjoler - Køb din drømme festkjole nu. Mange kjoler til fest! Vi har Også billige festkjoler online</title>

<meta name="description" content="Festkjoler der giver dig et drømmelook. Find din nye festkjole blandt vores brede udvalg af kjoler til fest og billige festkjoler online. Gratis levering!">

Hvor er den identisk?

Festkjoler - Køb din drømme festkjole nu. Mange kjoler til fest! Vi har Også billige festkjoler online

Festkjoler der giver dig et drømmelook. Find din nye festkjole blandt vores brede udvalg af kjoler til fest og billige festkjoler online. Gratis levering!

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener nu heller ikke at den er identisk. Man kan måske ikke styre hvad der skal stå længere. Der findes ikke noget i stil med NOOPD agtigt?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Tak for svaret - og linket :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)