En ting er hvad Google siger, noget andet er hvad de gør.
Til trådstarter:
Læs om dobbelt kontekst her.
Når du så har læst den tekst, vil du forstå at det er vigtigt for din hjemmeside at skrive unikke tekster, også selvom der er tale om flere af de samme produkter bare med anden farve. Ellers risikere de at blive frasorteret ved en søgning, og hvem siger at det er den korrekte side der så bliver vist, og at den side overhovedet bliver vist i et søgeresultat.
Der er ingen der har sagt at det at have en hjemmeside eller en webshop er et nemt job, de fleste ved reelt set ikke hvor meget arbejde man bør putte i sin hjemmeside, især når man vil være synlig, og tror at de bare kan oprette nogle sider i ny og næ, uden at tænke dybere over det, og så ellers bare sidde og vente på at brugerne kommer, og samtidig konvertere.
Jeg ser det hver dag, og hele tiden, og må også sige det hver dag til folk, kommende kunder og ja endda mine kunder i ny og næ. Så det er utroligt vigtigt for din synlighed at du kommer op med unikt indhold, uanset om den eneste forskel bare er en farve, en prik eller andet. man kan altid omformulere en tekst, man kan altid skrive nye tekster om et emne, det er sjældent at du støder ind i at du ikke kan skrive en ny og unik tekst.
Prøv at tænke på alle de hjemmesider som render og sælger det samme produkt, dem er der 1000vis af. :)
jeg tror du har fået et godt billede af det nu :)
MVH Kim