Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste lagerhotel løsning for små webshops?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg leder efter nogle forskellige udbydere af total lagerhotel løsning. Jeg har før hørt at Pick and Pack skulle være billige, men er der nogen med erfaringer der kunne give nogle flere bud?

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en fremragende aftale med Post Danmark (34 kr. for privatpakker incl. omdeling samt 25 kr. for erhvervspakker). Derudover kan vi tilbyde gennemskuelige priser. Du betaler intet i leje. Intet for at få dine varer lagt på lager. Du betaler kun ét håndteringsbeløb, når du skal sende en ordre. 

Jeg vil godt garantere dig, at vi kan tilbyde dig den laveste fragt i DK, derudover er vi også meget billige på håndteringen idet vi har et større robot-setup. 

Vi kan også tilbyde dig en webshop, hvor det hele er automatiseret. Kunden afgiver en ordre. Ordren eksporteres til lagerhotellet. Lagerhotellet sender varen, hvorefter de ender en CSV-fil retur til dig administrationsmodul, som automatisk bogfører ordren og lukker den. Desuden sørger det for, at kunden modtager en email samt SMS med information vedr. T&T etc. 

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar. Jeg fik ikke lige nævnt at vi ikke selv er en webshop, men udbydere af webshops og derfor søger en form for partneraftale hvor vi kan tilbyde vores butikker en lagerløsning til en favorabel pris. Vi leder derfor efter nogen der har kapacitet til min 50 butikker eller deromkring.

Hvad er jeres kapacitet?

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Det afhænger naturligvis af om det er 50 x smartguy. Men som udgangspunkt vil der sagtens kunne indlemmes 50 e-shops. 

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Jeg kontakter dig lige snarest muligt - så kan jeg også fortælle lidt mere om hvad det drejer sig om.

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt. 

Du kan bare ringe når det passer til - 60152000.

God aften!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du søger det billigste lagerhotel, Jeg kan godt tage dine varer....

jeg er den billigste i Danmark... tager kun 12 øre pr pakke..... Og det er både med opbevaring og afsendelse....

Ps....

Billigst er sjældent særlig godt for dig og dine kunder........

 

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke helt jeg forstår hvad du prøver at sige? Hvis du har et godt tilbud eller kender gode udbydere er jeg meget interesseret i at høre nærmere. Jeg spørger efter billige lagerhoteller, fordi det er mindre webshops jeg kommer til at skulle kunne tilbyde det til. I første omgang leder jeg bare efter en masse forskellige bud, for så at kontakte dem og høre nærmere og blive lidt klogere på hvilken der passer bedst til det vi søger.

Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et industriværksted, hvor vores opgaver ligger i at hjælpe folk med montage og færdiggørelse af produkter samt videre sendelse (fragtmand).

Vi er en kommunale tilbud for psykisksårbare/udsatte i Århus kommune og har til huse i Risskov. Vi har 1000m2 værksted inkl. lager med gode tilkørings forhold til modtagelse / afsendelse. Vi har tilknyttet 35 produktions assistenter som bliver aflønnet akort og priser på opgaver bliver aftalt inden modtagelse af opgave. Hvis der er snark om en kontiunerlig opgave bliver der aftalt pris og arbejdet ud fra dette.

Vi har arbejdet med montage arbejde i 30 år og har været et aktivt led af psykiatrisk hospital, hvor vores opgave har været at lave delopgaver til driften af hospitalet, men siden hen er vi blevet et kommunalt tilbud og har private samarbejde partnere så som, Mc embalage, Danfoss, Dantoy osv. som har benyttet os i mange år.

Du kan tage et kig på vores hjemmeside eller ring her til på 78 47 10 18 og snakke med mig Nick Vaagholt Christensen.

Med Venlig Hilsen

Nick Vaagholt Christensen

Indstriværkstedet Skovkanten

Skovagervej 2 ing. 86

8240 Risskov

78 47 10 18

http://www.induskov.dk/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Obi1kenoobie:

Hej Aminoer,

Jeg leder efter nogle forskellige udbydere af total lagerhotel løsning. Jeg har før hørt at Pick and Pack skulle være billige, men er der nogen med erfaringer der kunne give nogle flere bud?

 

Hej Obi1

Jeg er E-shop lager & KAM ved et stort logistik & transport virksomhed i østjylland, som har mange år på bagen. vi råder over knap 100.000 m2 lager, og har ekspederet E-shop ordrer siden 2003. Som tiden er skredet frem, og teknikken har udviklet sig er det som oftest integrationen der volder de "små" webshops de største kvaler ved udlicitering. Derfor er vi også på udkig efter samarbejdspartnere "på den anden side vandet" så det økonomisk kan hænge sammen for selv den lille shop.

Giv mig evt. et kald på 21 63 92 30 eller skriv på runek@bsl.dk

Mvh Rune Krogh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)