Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemtest af webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste vil lande på deres lokale side, eller en landingpage. Så det er i princippet det samme som nu, hvor de også skal tage stilling til hvilken størrelse de ønsker at se.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, en cool shop du har lavet der.

Jeg har lagt 40 par sokker i kurven, men kan ikke komme til kurven

Jeg kan ikke lægge et par i kurven, og det er faktisk der fejlen sker med at jeg ikke kan komme til kurven, for når jeg trykker på 1 par, fjernes knappen også.

Jeg ville i dropdown med størrelser undlade at vise dem hvor der ikke er nogen sokker, det irritere mig når jeg kan trykke på noget, men kommer til en side hvor der ikke er noget indhold/vare.

I venstre side kan man trykke på typer, mærker, farver etc. Det virker også fint, men det ville være godt hvis de valg jeg har taget der, også er valgt hvis jeg skifter størrelse. og måske en hurtigknap til at nulstille de valg, i stedet for at alt bliver nulstillet når jeg skifter til en anden størrelse. Jeg ved godt det kan skabe nogle konflikter hist og pist, også i forhold til det jeg ellers skriver, men det må man kunne komme udenom.

Det jeg rigtig godt kan li er fx måden man betaler på, enormt nemt, altså jeg mener der er ingen forhindringer nogen steder.

og så synes jeg det er en fed detalje med indkøbskurven der blinker til en når man skal til at vælge antal par. Det er nok ikke noget det fleste ser, men en fed detalje.

Nu skal jeg selv lige igang med at arbejde, så jeg vil stoppe for nu. Du kan jo skrive en mail når du er kommet længere, så skal jeg da nok teste den endnu engang ;)

Jeg undre mig dog lidt over at der ikke er tænkt noget mere på søgemaskinerne, her mener jeg fx tekster, etc. Jeg ved godt der ikke er meget at skrive om de forskellige par sokker, og dog alligevel er der jo nogen af dine sokker som har forskellige detaljer som man godt kunne fremhæve med noget tekst.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige testet med IE 9,0

Der er store problemer.. :o)

Hvis jeg klikker på 1 par, lægges de i kurven, men kan ikke ses. Der står bare at den er tom. Hvis jeg så eks. klikker på 2 par. kan jeg se at der lægges 2 par i kurven. Klikker jeg på "rediger kurv" ligger de "enkelt par" jeg har lagt i der også. Nu har jeg testet lidt, og lige pludselig er muligheden for at redigere kurv, og gå til betaling, forsvundet. Og det til trods for at jeg har 12 par liggende i kurven. Men det betyder at jeg ikke kan se om de par jeg ikke kan se i kurven, bliver betalt.

Derudover sker der nogen gange mærkelige ting. Hvis jeg eks. har 10 par i kurven, og lægger 1 par af nogle andre i, reduceres antallet af varer i kurven til 6, 8 eller noget andet. Det virker meget tilfældigt hvad der sker.

Men status er, at det ikke fungerer endnu :o)

Tilføjelse: Dropdown forsvinder også i IE 9, hvis man vil købe mere end 9 par.

Bortset fra det med dropdownmenuen, er der samme fejl i Opera 11,5

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jeg undre mig dog lidt over at der ikke er tænkt noget mere på søgemaskinerne, her mener jeg fx tekster, etc. Jeg ved godt der ikke er meget at skrive om de forskellige par sokker, og dog alligevel er der jo nogen af dine sokker som har forskellige detaljer som man godt kunne fremhæve med noget tekst.
Trækker lige denne lidt tilbage, da jeg lige så at du har en ordbog, hvor du jo rent faktisk gør det :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

kim: Tak for input. Jeg har noteret det hele ned. Der er et pa issues som jeg selv har tænkt på, f.eks om den skal nulstille eller ikke nulstille selektions valget, ved skift af størrelse. Der er langt fra lagt alle sokker på, og du vil derfor ikke opleve at finde en størrelse uden sokker.

igang: Jeg var ved at rette nogle ting i systemet, så det kan meget vel være der problemet er opstået :-). Hvis du skifter sprog så ryger kurven ikke med over på det nye sprog. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Btw det med søgemaskinerne, så har jeg nemlig den mulighed at opsætte nogle sider, som f.eks:

http://danmark.shopwithsocks.com/jbs-sokker.html

Grunden til det måske virker lidt adskilt er, at jeg meget gerne vil kunne rulle et nyt land / sprog på hurtigt og nemt. Jeg tester med grønland og færøerne, men mine ambitioner rækker meget, meget længere. Gerne hele Europa. Nå på den her måde er det egentlig blot sidens elementer der skal oversættes + forside tekst + betingelser + mails. Med tiden kan jeg så få skrevet nogle lokale landing pages. Det ville være en lidt større udfordring, hvis der tekst tilknyttet produkterne. Men ja, det er ikke 100% SEO optimalt.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper...

Super side .. Har også været inde og lure tidligere ..

Her er lidt fra mig :)

Er det meningen der skal stå "Hvilken størrelse bruger du i "sko"?" :) Det første jeg tænkte var om du også var begyndt at sælge sko .. griner ..

Derudover, så prøvede jeg at smide et par sokker i kurven og tjekke check out flowet, super smart med pop up osv .. Men når jeg ville trykke "betal her" så fungere knappen ikke .. Ved ikke om du kender til den fejl?

Men ellers, super side med en masse flotte indbydende farver, man følger sig velkommen og tryg, når man kigger på din hjemmeside :)

Mvh
Martin

Ps. beklager, hvis ovenstående er nævnt ^ :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner egentlig også at jeg kan se hvilke sokker jeg har puttet i kurven. altså du ved på normalvis hvor man kan se en liste over de sokker og antal som man har puttet i kurven, men det kommer måske?

Og måske mere synlighed i forhold til når jeg putter noget i kurven, om det er kommet i kurven eller ikke. Her tænker jeg fx på at hvis jeg trykker på 1 par, så kommer der jo noget i kurven, men vil jeg gerne have et par mere, ville jeg normalt trykke på et par igen, da jeg jo allerede har puttet 1 par i. Jeg kan godt se din ide med at man så i stedet skal trykke 2 par er fin, men jeg tror for at være helt ærlig ikke at folk bare sådan vil kunne forstå det, og slet ikke når det ikke er tydeligt at jeg putter noget i kurven.

Så måske mere information, altså noget alla, hvis jeg allerede har lagt 1 par i kurven, og jeg prøver et par mere af den samme, skal der måske poppe en boks op hvor der står noget alla, vil du gerne have 2 par i stedet for 1 par af den og den sok, + et billede. og så måske knapperne ja og nej. Og måske også en funktion som gør noget ved kurven når man ligger noget i den.

Altså hele tiden informere brugeren. Det tror jeg på sigt dine brugeren vil blive noget glade for. For som det er nu, ser man ikke at der ikke kommer et par mere i, og det taber du så nok noget salg på.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Det bliver jeg nød til at gå på kompromis. Da kurven er er låst fast, har jeg en meget begrænset højde at arbejde med. Der har jeg så vægtet den funktion, kontra det at se direkte hvad der er i kurven.

Det med tryk fere gange på 1 par. Nu har jeg lige fået nogle mere eller mindre tilfældige til at prøve det af, og 50% gør som du beskriver. Så det vil jeg i hvert fald løse. Hvis man så klikker flere i, end der er på lager bliver man informeret via en Popup.

Har overvejet forskellige løsninger, med en lille lyd effekt når man smider noget i kurven. Tror dog jeg se om jeg ikke kan finde et script der fade kurven ind over 0,5 - 1 sekund. Så er man i hvert fald tydligt opmærksom på der bliver lagt noget i. 

Tak for input :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Super side .. Har også været inde og lure tidligere ..

Jeg vakler lidt mellem fodstørrelse eller skostørrelse. Jeg har jo valgt at folk skal vælge en fodstørrelse, od udfra den får de vist produkter der passer. Så om du vælger 42 eller 46 få du vist de samme JBS sokker, da de spænder fra 40 - 47. 

Gatewayen er ikke integreret i shoppen endnu, så derfor betal nu knappen ikke fungere :-).

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)