Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemtest af webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et par stykker som har mod på at teste www.shopwithsocks.com . Jeg tænker ikke så meget på tekster o.lign. da der nok skal komme styr på dem. Det er mere systemet, for evt bugs eller ting der er mindre hensigtmæssige.

Pt. har jeg været igennem med
Safari 5.0 / Mac
Chrome 14 / Mac
IE 8.0 / Vista (problem med en dropdown under produkterne, der forsvinder)
Chrome 15 / Vista

Betal her knappen fungere ikke. Der er ikke kørt oversættelser til de andre sprog ind. Men i kan f.eks se fragtberegningen til Færøerne eller Grønland, hvis i hopper derind.

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En cookie husker min kurv, men ikke at jeg kommer fra Danmark Smile

I kurven kan det godt tolkes som om, at der er "minus 1 par på lager", måske skulle du fjerne stregen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk bare en session, dvs. det bliver gemt lokalt på serveren og har en kortere levetid. Der er er ikke gjort noget bevidst for at gemme kurven.

Som udgangspunkt vil de fleste lande på det rigtigt land, undtagen der kommer som direkte trafik. Men ja, det skal selvfølgelig bare laves :-)!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De browser jeg tjekket virket den men den lyse baggrund i bunden fodnoten siden med lys teksten på siden er svær at læse vælge en mørk tekstfarve til lysbaggrund

størrelser sokker er heller ikke helt tydelige 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har kigget lidt på de typer af sokker der er - og ærligt så er der ikke den type jeg bruger - ved godt det intet har med den test at gøre du efterlyser, men herresokker der er helt korte kun lige op over anklen og ikke halvt eller 3/4 op til knæet de mangler i udvalget.

En ting har jeg dog lagt mærke til hvis man går ind og trykker på str. eks. 42 og kommer ind til udvalget i den valgtee str. og lægger et eller flere par i kurven så kommer str. IKKE med over i kurven og man skal taste det ind igen, det er lidt nedtur, når valget fortages på vej ind på siden

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 04:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige hurtigt testet med Ubuntu 11.10 og Chrome som browser.

Når jeg holder musen over "Læg i kurv" og trykker på "Køb flere", forsvinder den popup hvor man kan vælge flere par.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene: Det er nu heller ikke hele udvalget der er lagt på :-). Det med str. ikke bliver overført, jeg forstår ikke hvad du mener? Hvilken browser+os havde du oplevelsen i?

AffiliatePro: Tal, det var samme problem jeg havde med IE8. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, hvilket system kører shoppen på ?

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SokkeShop 2.0 :-)... eller rettere sagt, det er udviklet specielt til denne mine behov, og bygger derfor ikke på noget standard system. 

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser super godt ud på Safari, men skal man ikke igennem lidt for mange ting for at komme ind til produkterne ? :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)