Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg kigget lidt rundt omkring på nettet, og kan ikke rigtig finde prisen på det jeg søgte :)

Hvor meget koster det for at have en bærbar DK-terminal, og aftale med Nets

Hvad koster det sådan ca. i måneden ? :)  

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vist leje en dankort automat til omkring 200-300 kr månedligt. Men det koster nok lidt at blive godkendt af PBS osv, og ved ikke om priserne er det samme som ved en internet shop. Ellers kommer prisen vist også an på antal transaktioner osv du har .. 1 - 500 koster vist 200 i kvatalet..

Men du kan nok finde de korrekte priser på www.pbs.dk

Håber det hjalp en smule :)

Mvh
martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisliste for selve indløsningsaftalen (kun Dankort): Her

Pris for leje af mobil terminal: Her (Klik på læs mere, for at se den endelige pris)

Og du skal ikke bruger deres overpriced simkort. et ganske almindeligt TDC abonnement som dette, vil være langt billigere.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle åbne butik her i sommer - og kun sommermånederne. Jeg undersøgte, om jeg kunne leje en leje en terminal, og det kunne jeg for 12 måneder ad gangen - så det kunne aldrig betale sig, og derfor købte jeg en brugt terminal i Den blå avis i stedet. Hos Nets betaler du et gebyr baseret på antal transaktioner - kvartalsvis, og så skal du betale for en indløsningsaftale for internationale kreditkort (en gang samt løbende gebyrer på transaktioner, medmindre du pålægger disse på kunden) samt ejerskifte på terminal, psam til terminal og diverse indstillinger du beder om.

De nøjagtige udgifter får du bedst ved at kontakte den udbyder du overvejer, f.eks. point.dk eller hvem det nu måtte være.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)