Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig i transportbranchen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i længere tid arbejdet med et koncept som handler om effektiv pakke logistik

Altså et "pakketransport koncept" 

Det fungere således at man får rettighed et et lokalt område og et koncept til at få kunder på - hjælp til salget. Du får også pakkekørsel  udefra ( altså fra resten af landet som skal bringes ud i "dit område") Du har mulighed for at lease bil. Og udover hjælp til at få kunder i "dit område"  er du tilsluttet en kundeservice afdeling som tager telefonen og klarer den vigtige kunde service. du får regnskabshælp. Skulle du fortryde kan du hurtigt komme ud af det igen  og din investering for at komme igang er meget lav.

Vi søger folk i København, Odense, vejle, århus, randers og Ålborg.

Men ikke hvem som helst, du skal være flittig, ordholdende og klar på flexible arbejdetider, kundeminded og have humor.  Og så selvfølgelig lille kørekort og eget cvr nr.  ( har du ikke cvr nr skal du være klar til at få det)

For den der ikke er ked af at arbejde er der rigtig gode indtægts muligheder. Men lad det være sagt med det samme. Du har ikke vundet i lotto ved at hoppe med på vognen, du har vundet retten til et arbejde som selvstændig i et godt effektivt og konkurrence dygtigt koncept med rigtig meget støtte herunder hjælp til at få kunder nok til at kunne have en rigtig pæn indtægt.

Er du interesseret så skriv til mig og fortæl lidt og dig selv samt send mig de spørgsmål du gerne vil have nærmere belyst.

Derefter holdes der uforpligtende info møder og så skulle. Målsætningen er at de første biler kan være på gaden til 1 dec. 

Er du allerede i branchen skal du fra starten vide at du skal være klar til at køre i vores navn og efter konceptets foreskrifter.

Ib Rothman

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg kan ikke sende dig en pm kan du ikke kontakte mig på koefoed@e-mail.dk

Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige været inde på min Amino profil & noteret mig jeres "stillings opslag" som selv stændig vogn mand i jeres navn.

 

Jeg vil meget gerne høre nærmere..

 

Mange venlige hilnser

 

Jesper Hausmann

Fra Svenstrup
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis i senere kunne bruge en i Sønderjylland, så ring venligst, 61407790.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm lyder helt som den opsætning GLS køre med og det er ikke en dans på roser at køre for GLS - håber inderligt i er bedre.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg ved ikke lige hvad jeg/vi skal bruge dit indlæg til.   Lyder mere som du har brug for at ydre dig med nogle skuffet forventninger/erfaringer i forhold til GLS.

Håber du nu har dfået det bedreSmile 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Det er noteret

Tak for interessen

mvh

Ib

 

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib..

Jeg er vognmand.Jeg kunne godt tæmke mig at høre nærmere om, hvad du har brug for... mvh Simon..40928104... sp-service@sol.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Det var såment ment som en mulighed for dig / jer at forbrede jeg på der nok er andre end mig det ser en vis lighed, jeg burde nok have skrevet det lidt anderledes, det beklager jeg - jeg har jo bestemt ingen grund til at gøre og sige noget negativit mod denne mulighed, og kan jo ved egen gennemlæsning godt se det ikke er helt fair mod jer og det beklager jeg, det var på ingen måde ment som om i har samme fremgangsmåde som omtalte firma.

Er helt sikkker på i kan gøre det bedre end dem, der skal ikke ret meget til før det er bedre og det tror jeg helt sikkert I er.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib Rothmann

Jeg er pt arbejdsløs sælger som er ved at tage taxa kort - har således meget køre erfaring og er meget serviceminded, begge egenskaber som jeg formoder du vil kunne bruge - jeg er ligeledes også klar til at blive momsreg. men vil jo gerne høre noget mere om konbceptet og hvad det indebærer

du er velkommen til at kontakte mig på mob. 40535266 eller på nedenstående email. ekstroem@hotmail.com

vil afslutningsvis sige at det er en seriøs henvendelse og at jeg ikke har problemer med at fremskaffe kapital

ser frem til at høre fra dig

 

Mvh.

Brian Ekstrøm

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)