Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til Navnesnak.dk!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg har åbnet oplysningsiden Navnesnak.dk i slut 2006. Ideen er at brugerne skal kunne finde alt om navne, der findes navnets betydning, navne hitlister, mm. Der er også oprettet et lille forum hvor piger og drenge debater navne til deres kommende børn eller bare af ren interesse for navne. Kig evt. selv ind på siden: www.navnesnak.dk


Da jeg selv har alle de mange ideer til siden, men ikke evnerne til at udfører opgaverne og lave siden pænere og større, søger jeg en partner til siden!


Om dig: Du kan programere, lave søgeoptimering, har gode ideer til hvad vi kan gøre bedre mm. Du skal går ind i det fordi du også selv tror på siden og ideen.


Skriv mig en pm hvor du skriver lidt om dig selv, og evt. hvad du kan tilføje siden. Gerne ref. til evt. opgaver du har lavet før.


Håber at høre fra en masse spændende mennesker. Big Smile


Bedste hilsner Camilla


 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender op til flere samarbejdspartnere, der kunne have interesse i dit projekt, såfremt de kan se potentielt positive fremtidsudsigter. Kan du ikke fortælle mere om din side. Antal unikke besøgende, indtjening, etc.?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender op til flere samarbejdspartnere, der kunne have interesse i dit projekt, såfremt de kan se potentielt positive fremtidsudsigter. Kan du ikke fortælle mere om din side. Antal unikke besøgende, indtjening, etc.?

Dbh

Thomas

 

 

Hej Thomas, Det lyder da spændende.

Jeg har google analytics på siden, men min programør siger det ikke er sat helt rigtigt op så den tæller IKKE alle sider med. Men pt. lyder det på ca. 550 unikke besøg pr. dag. Indtjening er ikke det store pt da jeg "kun" har partnerads, hvor ikke alle "programmer" passer lige godt til min side. Wink Jeg er mere gået op i at få besøgende til siden så jeg kan sælge bannere senere.

Side visninger kan pr dag svinge fra 1700 til 2800. Men igen er det sådan at programmet ikke måler siden 100% opitmalt.

Bedste hilsner Camilla

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige jeg tror på siden kan blive stor, og er sikker på med de rette mennesker i ryggen skal det nok blive det. Big Smile Jeg spøger også en partner til siden fordi jeg gerne vil have hjælp til endnu flere besøgende. Jeg bruger INGEN penge på annoncer. Jeg har en FB gruppe hvor der pt. er 1300 fans.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.

Intresant. Har sendt dig en besked.

-Jógvan

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Antallet af unikke besøgende pr. dag er jo faktisk ganske pænt i betragtning af, at det er en dansk side. Men må jeg spørge, hvorfor du ønsker en partner?

Hvor omfangsrigt ser du dine fremtidige tiltag på sitet? Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg ikke vil henvende mig til potentielle partnere med mindre, at du har en hel del idéer til yderligere udvikling af sitet. De skal jo naturligvis også kunne se et potentielt udbytte af partnerskabet på længere sigt.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Antallet af unikke besøgende pr. dag er jo faktisk ganske pænt i betragtning af, at det er en dansk side. Men må jeg spørge, hvorfor du ønsker en partner?

Hvor omfangsrigt ser du dine fremtidige tiltag på sitet? Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg ikke vil henvende mig til potentielle partnere med mindre, at du har en hel del idéer til yderligere udvikling af sitet. De skal jo naturligvis også kunne se et potentielt udbytte af partnerskabet på længere sigt.

Ja det kan du tro du må. Som jeg skriver i første indlæg er det fordi jeg mangler en der kan hjælpe med at designe siden bedre, hjælpe med evt. salg af banner, og også komme med gode ideer. Jeg har skrevet en masse ned som jeg synes kan gøres bedre på siden, men har ingen at dele dissse ideer med. (Manden her hjemme har desværre ikke den store interesse inde for det område) Smile

- Så man kan vel godt sige en der kan lave siden for mig, hvor jeg kører det daglige. Men du kan roligt give videre at jeg har en masse ideer til siden. Wink Jeg er den type der får en masse ideer, men desværre bare ikke helt selv kan udfører dem.

Dem du ville henvende dig til, ja eller andre er altid velkommen til også at skrive mig en e-mail på: camilla2507@hotmail.com

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dem en mail med et link til denne tråd og giver dig lige en tilbagemelding, når de har svaret.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Jeg sender dem en mail med et link til denne tråd og giver dig lige en tilbagemelding, når de har svaret.

Jeg siger tusind tak! Big Smile - God dag.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)