Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste APP udvilkler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er bestemt ikke sjældent at folk får en ide og mener at nu har de knækket den kode, der vil sikre deres fremtid. 

Jeg selv deriblandt, har prøvet dette mange gange trods jeg stadig er studerende ( cand merc' management in innovation and business development). Har haft egen mindre import virksomhed, deltaget i venture cup konkurrencer som finalist og skrevet forundersøgelses aftale med en VC'er. - Dog uden at ramme guldåren.

Denne gang har jeg dog en ny ide, som kan ændre strukturene i det respektive markedet radikalt, og blive en kæmpe succes, forudsat det rigtige team og et fejlfrit produkt. Derfor har jeg brug for nogle referencer til softwarehuse, som ikke bare er gode til udviklingen af app, men de bedste!- Har tidligere erfaring med indhentning af tilbud til diverse it-løsninger, men som ovenstående uddannelse bevidner er dette langt fra mit kompentence områder.- er der nogle som kan hjælpe mig med at skabe klarhed i en jungle af softwareudbyder, hvor mit indtryk er at 9 ud af 10 leverer et halvt arbejde! sorry.

Mvh.

Troels

 

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels.

Jeg kan lave designet (user interface) til APP'en pixel perfect, rigtig lækkert og samtidig super billigt. Men vil du have de bedste udviklere skal du op med den store pengepung og ringe til http://shapehq.com/ 

Håber du kan bruge mit svar, send mig en mail hvis du vil snakke mere :)

Mvh.

Alexander Spliid

Signifly.com

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)