Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiksinventar/Kasseapparater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i opstartsfasen med at etablere butik. Jeg er i gang med at undersøge priser og kvalitet osv på butiksinventar og kasseapparater - og så tænkte jeg på om nogle af jer har gode erfaringer med anskaffelse af:

Butiksinventar - hvilke firmaer kan anbefales? Hvilke inventarsystemer/mærker er gode, fleksible og selvfølgelig også gerne billige?

Kasseapparater - hvilke mærker/producenter kan anbefales?

Hvad er i jeres mening, det vigtigste ved anskaffelse af inventar og kasseapparat?

Jeg håber I kan hjælpeSmile

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke den store hjælp med inventar, men kan nok hjælpe dig med kasseapparat enten på nyt, brugt eller eksisterende hardware(Bærbar eller lignende). Du kan tage et kig på vores hjemmeside www.pos-consult.dk, og så sende mig en mail eller give mig et kald. Vi har alt i POS-løsninger, fra billige low end løsningen til den store forkromede high end løsning med alt i udstyr.

De bedste hilsner
Kasper Jørgensen
POS-Consult
IT til din Butik
Tlf. + 45 77 348 530
kasper@pos-consult.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'Paa Dybt Vand'

Hvilken type butik er der tale om?

Det vil gøre det lidt nemmere at komme med nogle relevante henvisninger til både inventar og kasse systemer.

Hvis det er tøj du skal sælge i butikken vil det være et must med noget inventar som passer til tøj og måske et kassesystem der kan håndtere varianter som er noget helt andet end hvis det er en bagerbutik.

:-)

 /Søren

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)