Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorrådgivning tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, som i kan læse her ved min tidligere indlæg, er min kone ved at overtage en pølsevogn.

http://www.amino.dk/forums/t/139859.aspx

Hun har bruge for rådgivninger fra en revisor (gerne gratis og omkring Aalborg).

Er der nogen der kan hjælpe hende? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Nielsen og Christensen revisionsfirmaet ude i Hasseris, de er super hjælpsomme, snak med "Jens Nørgaard" derude - ham kan jeg anbefale. Ved ikke om han vil gøre det gratis, men i kan høre ham om/hvad der skal rådgives omkring.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kkn1985:

Hun har bruge for rådgivninger fra en revisor (gerne gratis og omkring Aalborg).

Nu ved jeg ikke hvilken type rådgivning det drejer sig om. Men om at bede om "gratis" rådgivning fra revisor er som at bede din kone at give pølser ud til folk på gaden.

Revisorer lever jo af at rådgive folk, men ok.. hvis det drejer sig om et par spm. så er det absolut en mulighed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Vi har nemlig hørt noget om at man kan få nogle gratis timer ved revisor. Men ved ikke om det er rigtig...

B. Hvarregaard:

Jeg bruger selv Nielsen og Christensen revisionsfirmaet ude i Hasseris, de er super hjælpsomme, snak med "Jens Nørgaard" derude - ham kan jeg anbefale. Ved ikke om han vil gøre det gratis, men i kan høre ham om/hvad der skal rådgives omkring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Vi har nemlig hørt noget om at man kan få nogle gratis timer ved revisor. Men ved ikke om det er rigtig...

Rådgivende ingeniør:

kkn1985:

Hun har bruge for rådgivninger fra en revisor (gerne gratis og omkring Aalborg).

Nu ved jeg ikke hvilken type rådgivning det drejer sig om. Men om at bede om "gratis" rådgivning fra revisor er som at bede din kone at give pølser ud til folk på gaden.

Revisorer lever jo af at rådgive folk, men ok.. hvis det drejer sig om et par spm. så er det absolut en mulighed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jepsen, det kan du også. Det hedder iværksætter rådgivning, tag fat i NiN (Nordjysk iværksætter netværk) så får du 12 timer for 500 kroner, blandt andet til revisor.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)