Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye CloudSprout site!

Side 1 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kære med-Aminoer

Som flere af jer sikkert ved så launcher CloudSprout endeligt i November. Hvilket betyder at vi pt. knokler for at få det hele færdigt til tiden.

En af de vigtigste ting, vi skal havde klar er det nye site. Her kan du se første udkast:

Der mangler selvfølgeligt en masse ting, budskabet med at CloudSprout er gratis og inklusiv hosting skal bedre frem. Det skal fremgå at man ikke skal kode. At det er muligt at lave avancerede sites og shops. Og endeligt så skal sloganet ændres fra "Spring programmøren over!" til "Befri designeren!" (Free the Designer).

Hvad synes I? Specielt om looket, tror I det appellerer mere til designere end det forrige ? Ser det lækkert ud ? 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg utrolig godt lide den nye "stil" I har valgt, selvom jeg ikke helt ved om "Befri designeren" er et budskab det sælger varen (for mig).

Måske et slogan der leger lidt med ordene i jeres navn ville fænge bedre.

Lidt konstruktiv kritik fra en potentiel kunde - der svarer ja, han tror det appellerer til designere :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og unik..

Virkelig flot lavet.. Nu skal man bare se den live :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chistoffer

Jeg er super glad for at du kan lide den nye stil, som det fremgår at de forskellige screenshots, så er det den samme stil vi har brugt i selve applikationen.

Jeg kan godt se hvad du mener med sloganet "Befri designeren" lyder ikke særligt sexet. Tilgengæld er jeg ret vild, med den engelske version, med "Free the Designer". Det lyder bedre.

I forhold til vores tidligere slogan, med spring programmøren over, så er det vi godt kan lide at det nye er mere positivt, med det gamle var der typisk en del programmører som følte sig meget truffet. Med det nye prøver vi lidt at sige det samme, men mere henvendt imod målgruppen og positivt.

"Free the Designer" repræsenterer lidt det bedste vi har kunnet findet frem til, men vi giver det nok et skud til. Hvis du eller andre har nogle forslag, hører jeg dem meget gerne?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Jeg kan virkelig godt lide jeres nye design. Husk bare at bytte www.fork-cms.com ud fra browser-billedet i benytter jer af :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JA!

Meget moderne, meget lækkert, meget appellerende!

:) Kim

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Hvad synes I? Specielt om looket, tror I det appellerer mere til designere end det forrige ? Ser det lækkert ud ? 

Nu er jeg jo Nørd Wink så jeg er ikke lige målgruppen, men hvis jeg skulle sende et budskab til designere om at der ikke skal skrives noget kode, ville jeg ikke vælge at illustrere det med </> tag'ene, der for mig netop symboliserer kode.

Jeg ville måske lave et "No Code" stempel eller noget i den stil i stedet for.

Men bortset fra det ser det godt ud.

Slogan : No Code - Pure satisfaction!

mvh

Jan

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Hvad synes I?

Ser lækkert ud, og tillykke med den snarlige lancering.

Andre nævner budskabet.. jeg havde nok også hellere set CloudSprout meget større uden palmen placeret i midten med budskabet under dette.

God vind :)

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Pæn og unik..

Virkelig flot lavet.. Nu skal man bare se den live :)

Mange tak, du er jo lige i målgruppen så det betyder meget.

Jeg glæder mig også til det nye site kommer live, men der er en arbejde endnu med at få budskabet helt skarpt!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Patrick Olsen:

Jeg kan virkelig godt lide jeres nye design. Husk bare at bytte www.fork-cms.com ud fra browser-billedet i benytter jer af :-)

Super, at du kan lide vores design! Vi skal nok huske at bytte fork-cms ud :-) Deres side er iøvrigt også rigtigt fed.

Side 1 ud af 7 (67 indlæg)