Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel-ark til budget

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

nogle der har et link til excel-ark eller lignende, hvor man f.eks. indtaster det årlige beløb (udgifter/indtægter), hvorefter der så også bliver splittet op på f.eks. måneds og kvartal?

Er nok et forholdvis simpelt opsæt, så formoder der må være noget, der ligener i cyberspace.

På forhånd tak fra en Excel-mongol...

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

 

Mange Banker har allerede sådanne Excel Arks liggende enten på deres site. Eller hvis du kontakter din egen bank. Så tror jeg hurtigt de kan sende det til dig. Og så er alle tingene du evt har over set Garanteret også allerede i det Ark.

 

Jeg elsker selv at bruge Nordeas. Simpelt. Enkelt og nemt at hente online

 

god jagt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

JimuK:

Hej Brian.

 

Mange Banker har allerede sådanne Excel Arks liggende enten på deres site. Eller hvis du kontkater din egen bank. Så tror jeg hurtigt e kan sende det til dig. Og så er alle tingene du evt hat overset Garanteret også allerede i det Ark.

 

Jeg elsker selv at buge Nordeas. Simpelt. Enkelt og nemt at hente online

 

god jagt

Jamen, tror jeg du da har ret i. Har du evt. et link til Nordea`s? Eller skal jeg hente det i netbanken?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det absolut skal være Excel, men et alternativ er google docs.

De har 1000vis af skabeloner som du bare trykker på og så er det klart til at blive fodret med tal. Så er der i hvert fald rig mulighed for at finde et der passer perfekt til det du skal bruge det til. Du kan også eksportere til Excel, men det skal jeg ikke kunne sige hvor godt det virker... Google docs er ikke skide godt til at eksportere ting til andre formater desværre :(

https://docs.google.com/templates?category=2&type=spreadsheets&sort=hottest&view=public

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastiske Amino.

Alexander M. Andersen satte sig fluks ned og lavede lige nøjagtigt det Excel-ark jeg kunne bruge.

Da jeg helt klart fornemmer at Alexander er ligesom flertallet her på Amino, nemlig at vi godt kan hjælpe   andre her med små ting vi er hurtige og kompetente til, uden at der altid skal gå penge i det, har jeg valgt at støtte

http://minindsamling.noedhjaelp.dk/bilka/collection/view/429

der er en indsamling foranlediget af Alexander, hvor pengene skal gå til et sundhedscenter i Malawi.

Tak til svar i tråden - og ikke mindst endnu engang tak for din gode Amino-ånd, Alexander.Yes

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tusind tak for de flotte ord Brian, de varmer.

Altid en fornøjelse at hjælpe glade aminoer :-D

Tusind tak fordi du støttede min indsamling, det betyder rigtig meget.

 

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

God ånd Alexander.

Du får fem gule :o)

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)