Hej Amino'er Jeg har solgt hår extensions til en kunde som har fået farvet håret efter deres ønsker. Da de modtog det sagde de at pu weften var hård og ikke blød(ved godt lidt teknisk men..) Jeg tilbød at bytte det selvom hun ikke havde specificderet noget ved bestilling. Uden svar. Efter et par dage skriver hun at hun har solgt nogen pakker og kunden er ikke tilfreds. Jeg svarer at håret er blevet lavet specielt til hende og jeg vil for god samarbejdes skyld godt bytte det, men ikke tage det retur. Hun siger så at hun vil tage sagen videre. Jeg svarer at det bedste jeg kan gøre er at bytte det til hendes nye specifikationer. Det vil hun så gerne. Men kræver at jeg sender det nye før hun sender det gamle retur. Jeg oplyser hende om at kunne få byttet, kræver det at hun sender det gamle tilbage. Uden svar. 5 dage efter skriver hun at hun sender det tilbage og vil have pengene tilbage. Mit firma er oprettet i London, så vidt jeg ved har hun 7 dage til at ophæve købet, for det andet gælder andre love når der tales B2B. Og at hun ovenikøbet selv har haft solgt det videre må da udelukke envher form for returret? Håber der er nogle der har erfaring på området. Mvh Jacqueline |
Der er som udgangspunkt ingen fortrydelsesret når det drejer sig om B2B. Og når hun så oven i købet har solgt ud af det selvom at det er personaliserede varer, så tror jeg at hendes sag er meget dårlig.