Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig venligst med mit spørgeskema!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Hold da kæft.
Jeg er da blevet 45 - nå det havde jeg ikke lige opdaget...

Haha, jeg sad også og måtte bruge en ti sekunders tid på at fundere over om jeg egentlig stadig var 27 eller var blevet 28.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kikkede på spørgeskemaet, og blev enig med mig selv om at det ville være overflødigt at besvare.

JEg dyrker kun sport med en øl i hånden, det vil sige som tilskuer, enten på enrgi Park eller i TV.

Og selvfølgelig vil jeg anbefalde andre det, men det er nok ikke lige det du går efter.

/Kenneth lille og blegfed, men også gammel.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:

Haha, jeg sad også og måtte bruge en ti sekunders tid på at fundere over om jeg egentlig stadig var 27 eller var blevet 28.

Yep, og fra om 2 år vil du resten af livet påstå, at du er 29... og nogle måneder.Big Smile

Hans


 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man sige sport holder en ung måske man skulle minus 20 år af sin aldre og skrive hvad man synes man ser ud til jeg kunne da godt ønske jeg hele mit liv ser ung som nu også om 20 år igen , men jeg kan næsten ikke se forskel på billeder nu og for 10 år siden så ud og dyrke masser af sport , jeg dyrker lige nu  meste pole dans det giver også gode bevægelser i kroppen  og ballet dans lære man bedre at kende sin krop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Yep, og fra om 2 år vil du resten af livet påstå, at du er 29... og nogle måneder.Big Smile

Nu er jeg tilfældigvis en af de der mærkelige kvinder, der elsker at blive ældre. Mit største mareridt ville være at vågne op en dag, og opdage at jeg var 17 igen, haha. Jeg elsker den visdom, erfaring og afklarethed der følger med alderen, og synes at det klæder mænd såvel som kvinder.

Synes bare at livet (og jeg selv) bliver bedre for hvert år der går :) Og hvis den udvikling fortsætter, så glæder jeg mig da til at blive både 30, 40 og 50! Hold da op hvor skal det blive fedt Big Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej

Jeg kikkede på spørgeskemaet, og blev enig med mig selv om at det ville være overflødigt at besvare.

JEg dyrker kun sport med en øl i hånden, det vil sige som tilskuer, enten på enrgi Park eller i TV.

Og selvfølgelig vil jeg anbefalde andre det, men det er nok ikke lige det du går efter.

/Kenneth lille og blegfed, men også gammel.

 

Haha... Jaman Jer skal der selvfølgelig også være plads til... Men selvom du ikke lige mener at du falder indenfor denne målgruppe. Så er jeg sikker på, at du kender nogle som er.

Så DEL ENDELIG linket med Jeres netværk. Jo flere besvarelser jeg får ind, jo bedre.

Men jeg takker for din ærlighed Stick out tongue

De bedste hilsner

Daniel

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har udfyldt - men det giver ikke meget mening, hvis ikke du dyrker sport. Det antager du at alle mennesker gør? 

Faktisk tror jeg ikke, jeg kender nogen overhovedet, som dyrker sport, og som er over 25 år. Jo, mange, der går tur eller svømmer i den lokale svømmehal. Men ikke som går til organiseret sport. 

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Fra  La Mimosa Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du også fået svar herfra, selvom der desværre efterhånden er lidt længe mellem sportsaktiviteterne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det besvaret :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marianne

Først og fremmest beklager jeg det sene svar.

Mange tak for din besvarelse Smile
Jeg kan godt se, nu du siger det, at jeg ikke giver folk mulighed for at vælg om de dyrker sport eller ej. Det er måske en fejl fra min side.

Men det overrasker mig faktisk at du ikke kender nogle over 25 år, der går til en sportsgren. Men det giver mig da bare endnu mere blod på tanden til at forsætte mit projekt Smile

De bedste hilsner

Daniel
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)