Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad nummer ligger min side hos jer i google?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ligger som nr. 2, når jeg søger.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt link, men hvordan udregner den mon de priser på værdien af en side, for ifølge den er Amino.dk ca. 13 mill. værd Huh?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kun søger på "iphone 4s" og ikke inkluderer ordet "pris", så ligger du nr. 3! 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det svinger lidt, men kan mærke den er kommet i toppen. jeg får en tilmelding til nyhedsbrevet hvert 4 minut ca. og det vælter ind med besøgende. bare affiliate netværkene allerede nu solgte iphone 4s..;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas nu på med domæner som indeholder trademarks. Du kan risikere at apple ikke gider finde sig i det mere, og så mister du altså alt hvad du har opbygget - og du får ikke nogen form for kompensation. 

Og du kan sagtens ranke med et domæne, som ikke indeholder ''iPhone 4s''. Det kræver mere arbejde, men slipper du også for et spam-lignende domænenavn.  

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruge SEO SERP (Chrome), det er super smart. Det eneste du skal huske når du undersøger hvad du ligger på google er at logge ud af din google konto for at sikre at google+ likes ikke manipulerer med resultatet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NIP

Jeg kørte lige en test på 2 keywords med din side. (Tallene er ikke side tal men placering)

 

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Log ud af din google konto, hvilket kan ændre på det..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Benyt dette fede tool, til at se dine placeringer på google. :)

http://www.semoblog.com/ungoogle/

Intet mindre end genialt. Tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ved i iPhone 4 priser ligger du nummer 4 hos mig , med jeg tror ved vis lå ved flere ord spredt godt , da domænet er det navn er det bedre at have første side placering på 1000 ord end et par ord , derved lav masser af indhold på siden google+ på siden og vær yderste aktive overalt , jeg desuden du kunne øge helhed ved at satse på kerne ordret på forsidens tekst da ligger meget mod et ord der ikke giver den vilde trafik hvad når de næste mobil telefoner kommer 

iphone nummer 2 eller 3 side er bedre og hvorfor det , grunden er du satser på kerne ordret , denne mobil telefon er ikke den satser altid for der kommer en iphone 5 og det er svære lidt svære at satse mod da din satsning er lagt mod et biord de ikke har den vilde trafik sats derved fuldstændigt anderledes og tænk ikke kortsigtet det kan give en lille gevindets men domænet er jo nærmeste ikke brugerbar når der kommer de næste modeller da folk ser på domæne navn det kun de modeller på siden

Mit råd er derved lig de strategi om og begynde at ligge en strategi mod dit kerne ord derved er parat til de nye mobil telefoner 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)