Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ecommerce system - nogle bud?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har også prøvet store set alle webshop systemer. Jeg må sige at Opencart er det best af dem alle Smile. Har selv webshop i opencart.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det kan være at du kan hente lidt inspiration i den tråd her:

http://www.amino.dk/forums/t/137864.aspx

Hej Mads

Velkommen til Amino.

Fischer:
Jeg har den holdning, at hvis en virksomheds webshop-projekt er seriøst og munder ud i, at dette er noget man VIL. Så er der kun en platform, og den hedder Magento.

Hvad er dit udgangspunkt for at konkludere, at Magento er den eneste platform, der egner sig til seriøse webshops?

Hvilke konkrete erfaringer har du med andre typer af e-handelsplatforme?

Mvh Troels.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Ja, jeg tror næppe man kan sige at et commerce system er bedre end andet, og at hvis man er seriøs skal man vælge X commercesystem. Det kommer helt an på hvilket behov den enkelte har.

Selvom det er en lille forretning der måske kun skal sælge cykelpumper, og derfor ikke har brug for den helt forkromede løsning, kan det jo stadigvæk være seriøst for denne, uden at han nødvendigvis bruger et full-blown commerce Rolls Royce System Of the System.

Jeg er nu begyndt at eksperimentere med Prestashop igen. Jeg er rimelig imponeret over alle de ting der følger med ved installation. Næste skridt er at få den stylet ordentligt.

Men Prestashop har helt klart nogle styrker rent visuelt som de andre godt kunne lære noget af.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Hasselager
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne da også prøve at se på Prestashop. Det er noget der fungerer, men det er ikke et blog system.

Jeg har på et tidspunkt lavet en hjemmside i Wordpress, men ecommerce plugin'et til WP synes jeg ikke om. Det er blevet forbedret så vidt jeg kan se, men sammenlignet med Prestashop halter det langt bagefter.

Jeg stylede derfor Prestashop  som Wordpress siderne og det fungerer. Her er linket til siden: http://www.pariserhuset.dk/ - webshoppen er næsten out of the box, bortset fra det overordnede CSS.

mvh

Richard

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skipper:

Er der nogle af jer der har et godt og enkelt system til at smide produkter på en hjemmeside, og mulighed for online betaling at betale med Epay?

Og med mulighed for at style, og måske også med blogmuligheder? Måske ligefrem integration med Joomla eller Wordpress.

For en low budget løsning er Virtuemart som er open source til Joomla et udemærket bud - jeg købte et theme til joomla der matchede look and feel jeg ønskede til vores webshop www.jivana.dk med økologisk kosmetik, et matchende theme til virtuemart og et par ekstra betalte extension, bl.a SEO til virtuemart - et par hundrede dollars løb det op i for at være online med version 1 af website. Vi bruger ePay som betalingsgateway der har et standardmodul til Virtuemart.
 

Jeg har for nylig også investeret i et wordpress klubmedlemskab da det gav adgang til en ret interessant ecommerce løsning baseret på wordpress, men har dog endnu ikke afprøvet den. Featuremæssig er jeg dog ret sikker på at det dækker behovet for en simpel webshop. Her vil man dog selv skulle sørge for at kalde script til ePay

Send PM hvis specifik info har interesse og jeg vil grave de relevante links frem vedr themes, extension, klub.

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for info. Jeg kender godt Virtuemart - i flere år faktisk. Men synes stadigvæk at de halter lidt på nogle punkter. Der er ikke så meget woow-effekt over det, rent visuelt.

Der er jeg mere faldet for Prestashop, som også virker godt kodet rent SEO mæssigt.

Jeg er dog spændt på VM 2 - når den går stable, hvor god den bliver.

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)